Køb et Amino Sponsorlink
Så er vi ved at opdatere en af vores fansider, efter det blev muligt at få timeline.
Kig forbi: http://www.facebook.com/kitchenone - hvor vi har forsøgt at få noget inspiration ind.
Kritik, ris, ros og gode idéer modtages meget gerne.
God weekend
// Jesper Skov
Jeg synes produkterne skal være større og fylde mere på jeres cover billede :) De forskellige tabs fungere rigtig godt. Flot facebook-side
- Alexander Baandrup Larsen
Følg mig på twitter:Follow @AlexanderLdk ✔ Følg mig på Google+ ✔
Alexander Baandrup Larsen: Jeg synes produkterne skal være større og fylde mere på jeres cover billede :) De forskellige tabs fungere rigtig godt. Flot facebook-side - Alexander Baandrup Larsen
Mange tak. God idé med mere fokus på produkterne, det vil komme :)
Jeg synes det er en tiltalende side I har lavet. Glade farver, der giver lyst til at kigge dybere i siden. I er sluppet godt fra det. Suk - var jeg dog bare kommet ligeså godt fra land. Jeg slås med at hitte på et godt cover-image :-S
Jeg er enig med de andre.
Super flot FB side..
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk
Kanon flot - I har hvert fald lige givet mig en god portion inspiration!
Kørekort priser Her kan du sammenligne køreskolers holdstart, undervisning, biler, garanti og priser med mere.
flot side men der kan arbejdes især men længere tekster og forklaringer på siden synes jeg
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig