Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du dansk sprogpakke til Prestashop 1.4.2.5

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du finder ud af hvilken blok det ligger i. Åbner .tpl eller php filen og så retter du teksten og gemmer det igen samme sted og vupti tingene er ændret.

Skriv hvilken side det drejer sig om, så skal jeg fortælle dig hvor du skal rette.

Køb ren argan olie her

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Umut Ücler:
Det har jeg prøvet. Det er temaets moduler der ikke vil oversættes. Når jeg prøver på at oversætte det og gemmer det og går tilbage, så er oversættelserne væk. Templatemonster er ved at finde ud af hvad problemet kan være

Det lyder til, at du ikke har nok memory hos dit webhotel - så blanker den nemlig oversættelserne af, når du gemmer. Nu skriver du ikke, hvor du er hostet - hos nogle kan du selv sætte hukommenlsen op, hos andre skal det ske via webhotellet. Jeg 99% sikker på, at det derfor du oplever fejl.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Du finder ud af hvilken blok det ligger i. Åbner .tpl eller php filen og så retter du teksten og gemmer det igen samme sted og vupti tingene er ændret.

Skriv hvilken side det drejer sig om, så skal jeg fortælle dig hvor du skal rette.

Det virker på denne måde, men det undre mig meget at det ikke kan gøres vi back office. Måske er det memory, som Presta nævner, der er problemet 

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)