Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer!
Tirsdag står jeg med et lille filmhold. Vi skal have skudt en kort sekvens tidligt på dagen som ikke tager mere end 2 timer, derfor vil jeg høre om der var nogle aminoer der kunne være interesseret i at få produceret en lille reklamefilm (1 min eller under) til små penge. 2.800,- samme dag. vi kører først til mølle principet. Da der er en del ting der skal være på plads inden tirsdag hvis det er.
hvis der ønskes en firmaprofil eller lign. skal det gerne være i Kolding området.
I kan se tidligere produktioner her:
medievideo.dk
Mvh.
Morten Jensen
Bump :)
Mon der var en admin der ville flytte mit indlæg siden jeg har smidt den i den forkerte gruppe :).
beklager meget.
mvh.
Morten Jensen: Mon der var en admin der ville flytte mit indlæg siden jeg har smidt den i den forkerte gruppe :). beklager meget.
Sådan :)
Jeg arbejder med organisk søgemaskineoptimering som kunsten i at få en hjemmeside synlig. I Blücher Media har vi fokus på det gode indhold, og har i den forbindelse nok som de eneste i branchen fokus på brugen af videoer ift. SEO. Faktisk er vi så hooked på videoer, at jeg sidste år udgav danmarks bedste blogindlæg om videoer og søgemaskiner.
Fang mig på @emilblucher på twitter, hvis du vil høre mig pippe i ny og næ
Jeg bukker og najer :)
bump :)
Hej Morten
Jeg har skrevet med dig tidligere om en reklamevideo jeg skal have lavet.
Det var den med Lokkebukken, den skal jeg have lavet her i Marts måned, så den kan være klar til brug på en messe først i April. Det passer dog dårligt på tirsdag da jeg kommer hjem fra en messe i Tyskland sent mandag aften, og mangle at forberede lidt tekst endnu.
Men spørgsmålet er om vi kan finde ud af noget lidt senere i denne måned? hvordan ser din kalender ud, tror du det er muligt?
MVH
Flemming
Hej Flemming!
Det lød som et rigtig spændende projekt!
Skriv en mail eller ring så er jeg sikker på vi kan finde ud af noget :)
morten@designson.dk
31 10 13 95
Der er lavet aftale for tirsdag. Så dette tilbud er desværre ikke længere gældende. I er selvfølgelig stadigt velkommen til at henvende jer hvis i ønsker en videoproduktion.