Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger 10 sider jeg kan linke til (win-win linkbuidling)

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Kristensen:
Er det for ambitiøst at komme på side et ved søgning efter 'google søgning'?

 

Nej, det skal du nok komme - dog ikke i den øverste halvdel. Jeg tror dog ikke at lige netop den søgning vil give dig specielt mange besøgende.

(har delt og plusset)

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har delt på facebook, både min personlige profil og min hjemmesides. Du kan evt. bruge linket i min signatur til at få lidt flere backlinks til din side. Jeg tror godt du kan komme i top 10.

:: HDMI kabel ::

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en side som handler om mobil bilrude reparation/udskifting. og ligger nr i med billig bilrude blandt andre top søgninger :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kunne også være fedt med mit link fra bananmuffins.dk som også ligger på side 1 på google.

Mvh
Martin

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle nye i tråden

I har vist ikke fået hele tråden læst igennem

jeg søgte links inden jeg skrev indlægget, og nu da indlægget er skrevet har jeg ikke brug for flere.

Det er ikke utænkelig har jeg vender tilbage til jer på et senere tidspunkt, måske passer jeres links ind i en anden sammenhæng.

mvh

Lars

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:

Det kunne også være fedt med mit link fra bananmuffins.dk...

Det er da engagement at købe et domænenavn og lave en side der handler om noget så specifikt som 'bananmuffins' Smile

Jeg bliver simpelthen nød til at lave et nyt indlæg med overskiften '10 web adresser hvor du ikke er i tvivl om indholdet'

bananmuffins

Mobilbredbåndguide

Rudefix

@northregion, så passer domænenavnet desværre ikke ind i overskriften, så jeg må vende tilbage til dig en anden god gang.

Hvis i har et link hvor url'en virkelig siger noget om indholdet er jeg åben for forslag.

mvh

Lars

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Husk nu - for jeres egen skyld - at være yderst diskrete med at fortælle hele verden om jeres planer...især hvis det hurtigt bliver sådant noget linkbytte-netværk-konstellationer. 

BH

Lars

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det må man sige :-) Men når der er ca. 3800 søgninger på dét søgeord om måneden, kan man næsten ikke undgå det. Det er en usleben diamant :-) Ligger allerede på side 1 og går efter nr. 1 på side 1, så nu må vi se.

Med 10 af disse slags sider som nr. 1-3 på side 1, kan det genere en OK passiv indkomst, håber jeg :-)

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)