Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor linkes der her hvis der ingen do-follow er?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:
æs lige denne blogpost og desuden så er næsten alle Hilltop links no follow :-)

Det var lige præcis det eksperiment jeg tænkte på, tak :)


:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige at rel="nofollow"  er en google ting 

før yahoo bliv til bing tog yahoo alle links også links med  rel="nofollow 

men kort sagt alle links har en værdi,   bare ikke overfor google

google tager ikke   rel="nofollow     links med i sin index

http://en.wikipedia.org/wiki/Nofollow

Google announced in early 2005 that hyperlinks with rel="nofollow"[4] would not influence the link target's PageRank.[5] In addition, the Yahoo and Bing search engines also respect this attribute value.Devil

On June 15, 2009, Matt Cutts, a well-known software engineer of Google, announced on his blog that GoogleBot will no longer treat nofollowed links in the same way, in order to prevent webmasters from using nofollow for PageRank sculpting. As a result of this change the usage of nofollow leads to evaporation of pagerank.[citation needed] In order to avoid the above, SEOs developed alternative techniques that replace nofollowed tags with obfuscated JavaScript code and thus permit PageRank sculpting. Additionally several solutions have been suggested that include the usage of iframes, Flash and JavaScript.[citation needed]

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan kan man også misfortolke det.. De snakker jo om Pagerank.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Mahler 

nej det gør de ikke de taler om nofollow links

og du  taler om hvad  du er jo helt væk mand

KTJ-Media.dk 
Fra KTJ-Media.dk
Skrevet: 03-07-2012 12:21

Kort sagt... ALLE links har en værdi, uanset om der er nofollow eller ikke på.

AL omtale af et website uden link, har også en værdi.

Så det er derfor :)

MVH Kim

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Senior Campaign Consultant:

Jeg vil sige at rel="nofollow er en google ting 

før yahoo bliv til bing tog yahoo alle links også links med  rel="nofollow 

men kort sagt alle links har en værdi,   bare ikke overfor google

google tager ikke   rel="nofollow     links med i sin index

http://en.wikipedia.org/wiki/Nofollow

Google announced in early 2005 that hyperlinks with rel="nofollow"[4] would not influence the link target's PageRank.[5] In addition, the Yahoo and Bing search engines also respect this attribute value.Devil

On June 15, 2009, Matt Cutts, a well-known software engineer of Google, announced on his blog that GoogleBot will no longer treat nofollowed links in the same way, in order to prevent webmasters from using nofollow for PageRank sculpting. As a result of this change the usage of nofollow leads to evaporation of pagerank.[citation needed] In order to avoid the above, SEOs developed alternative techniques that replace nofollowed tags with obfuscated JavaScript code and thus permit PageRank sculpting. Additionally several solutions have been suggested that include the usage of iframes, Flash and JavaScript.[citation needed]

Pagerank og placering i google`s søgeresultater er ikke direkte forbundet. Det er ikke den med højest pagerank der ligger nummer 1.

Det som der står er at nofollow ikke har betydning på pagerank. Men helt seriøst er placeringer ikke vigtigere end pagerank ! det mener jeg, og her giver nofollow værdi til en bedre placering på samme måde som dofollow selv om det måske ikke er lige så meget.

Hvorvidt nofollow SLET IKKE giver pagerank videre er også til debat selv om google siger de ikke gør.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan komme på side 1 med en page rank på 0 men ikke uden links, med keyword

og det skal selvfølig være follow links        jeg siger bare at nofollow er en "opfindelsen/html" af google,

og goole bruger det,  den indexer ikke links med nofollow  og links skal være med follow links.

så ved du at google kigger på dine links    

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår udemærket godt hvad KJT-Media siger og er fuldstændig enig. Dine udsagn flyver dog rundt med referencer og andet misvisende for trådstarters spørgsmål. Jeg tror bare jeg lader den ligge her og putter dig på ignore som så mange andre Smile

Håber i andre har en rigtig god dag.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ok jeg kan godt se at http://en.wikipedia.org/wiki/Nofollow     ikke har rat   :-)

dit svar til mig var --->  Sådan kan man også misfortolke det.. De snakker jo om Pagerank.

det er jo dig selv der starter ikke min ven

vil bare lige sige din hjemmeside er så langsom --->  ikke så fedt, brug du lidt tid på det  

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)