Køb et Amino Sponsorlink
Nørdet Iværksætter med Social Skills. ;-) - Driver egne webprojekter. Tager gerne freelance arbejde indenfor programmering (ASP.NET C#) og Adwords.
Johnny Nørgaard: Fashion-Seller: Johnny Nørgaard: Nogen der har nogle guldkorn det mig?? 7 kliks før jeg kan se en pris... Det er alt alt alt for mange! Hvordan kommer du frem til de 7 klik? er du på forsiden kan jeg "kun" komme op på 4 klik? Køkken i menuen eller på billedet lågetype feks hvid låge(den første) Skabstype feks underskabe hvilken type underskab På 5 side er der produkter med priser. er det ikke rigtigt?
Fashion-Seller: Johnny Nørgaard: Nogen der har nogle guldkorn det mig?? 7 kliks før jeg kan se en pris... Det er alt alt alt for mange!
Johnny Nørgaard: Nogen der har nogle guldkorn det mig??
Nogen der har nogle guldkorn det mig??
7 kliks før jeg kan se en pris... Det er alt alt alt for mange!
Hvordan kommer du frem til de 7 klik? er du på forsiden kan jeg "kun" komme op på 4 klik?
er det ikke rigtigt?
De fleste er 4-5 klik kan jeg se... Testede bare en tidligere, og der var der 7 klik indtil prisen... Men det er måske et enkeltstående tilfælde. Men 4-5 klik før en pris, det er stadigvæk alt for meget...
Billige designer Solbriller hos Customfit.eu
Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
Fashion-Seller:De fleste er 4-5 klik kan jeg se... Testede bare en tidligere, og der var der 7 klik indtil prisen... Men det er måske et enkeltstående tilfælde. Men 4-5 klik før en pris, det er stadigvæk alt for meget...
Der er nemlig alt for mange klik. Købsproces og SEO skal match. Køkkener er et produkt sammenhængende af flere elementer. Her kan det være smart at hvis de leder efter design af køkkener, så finder de faktisk denne side først. Eksempelvis ranker i på side 2 i Google på "Nyt køkken", hvilket enhver med lidt kendskab kan se med det samme. Problemet er så bare at du så lander på forsiden og dernæst allerede først skal finde punktet "Køkken" for at komme i nærheden af sagen. I får simpelthen ledt folk ind på de forkerte sider fra Google også. Udover jeg ikke har set nærmere på hvad I kunne forbedre ved siden. Der ville jeg tænke kundens købsprocesser igennem først - og så lave SEO derefter.
Så er der lige et større problem når jeg tager et hurtigt kig på SEO-delen. Det ser ikke ud til I har besluttet hvilken I vil ranke højest på mht søgeordet "køkken". Faktisk begynder mange title tags med "køkken". I har dog valgt at linke internt til "Køkken" på undersiden man først skal klikke sig ind på. http://www.google.dk/#hl=da&sclient=psy-ab&q=k%C3%B8kken+site:katrinesk%C3%B8kken.dk&oq=k%C3%B8kken+site:katrinesk%C3%B8kken.dk&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=3&gs_upl=312978l321221l2l321489l27l26l1l0l0l0l320l3800l0.24.1.1l28l0&gs_l=hp.3...312978l321221l2l321489l27l26l1l0l0l0l320l3800l0j24j1j1l28l0&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=6956d86ec5534231&biw=1517&bih=725
www.StreetPatrol.dk