Venstremenu under Køkken er ekstrem. Jeg forstår intet af den. Navnene er absolut intetsigende. Klikker på "Køkken med låger i ask, med udskæring" og kommer til en side "Ask Toscana Køkken". Allere her er jeg i tvivl. Jeg forventer et helt køkken. Og ikke alle mulige elementer. Jeg er forvirret.
Klikker på billedet for at se det i stor størrelse, og kan se at billedet er enormt. Efter 20 sekunders ventetid opgiver jeg, men jeg kan KUN komme væk ved at trykke ESC eller lukke siden.
Jeg huskede navnet på køkkenet men glemte hvordan jeg kommer ind så jeg søger på Toscana. Her får jeg en million resultater, men kun hylder og skabe. Jeg opgiver.
Nu fandt jeg endeligt køkkenet igen og er parat til at købe. Der er ingen pris. I vil have jeg skal kontakte jer?.. hmm, jeg opgiver og lukker siden og sletter min historik.
7 kliks før jeg kan se en pris... Det er alt alt alt for mange!
Hvordan kommer du frem til de 7 klik? er du på forsiden kan jeg "kun" komme op på 4 klik?
Køkken i menuen eller på billedet
lågetype feks hvid låge(den første)
Skabstype feks underskabe
hvilken type underskab
På 5 side er der produkter med priser.
er det ikke rigtigt?
De fleste er 4-5 klik kan jeg se... Testede bare en tidligere, og der var der 7 klik indtil prisen... Men det er måske et enkeltstående tilfælde. Men 4-5 klik før en pris, det er stadigvæk alt for meget...
De fleste er 4-5 klik kan jeg se... Testede bare en tidligere, og der var der 7 klik indtil prisen... Men det er måske et enkeltstående tilfælde. Men 4-5 klik før en pris, det er stadigvæk alt for meget...
Der er nemlig alt for mange klik. Købsproces og SEO skal match. Køkkener er et produkt sammenhængende af flere elementer. Her kan det være smart at hvis de leder efter design af køkkener, så finder de faktisk denne side først.
Eksempelvis ranker i på side 2 i Google på "Nyt køkken", hvilket enhver med lidt kendskab kan se med det samme. Problemet er så bare at du så lander på forsiden og dernæst allerede først skal finde punktet "Køkken" for at komme i nærheden af sagen. I får simpelthen ledt folk ind på de forkerte sider fra Google også. Udover jeg ikke har set nærmere på hvad I kunne forbedre ved siden. Der ville jeg tænke kundens købsprocesser igennem først - og så lave SEO derefter.