Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor konvetere min webshop ikke?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Wesche:
Når jeg klikker ind på et køkken og skal til at vælge om det er underskabe, højskabe osv jeg vil købe så forvirrer billedet mig mere end det gavner - fordi der bliver afbilledet én type skab, og når jeg klikker får jeg pludseligt 15 andre muligheder.
Jeg tænker om ikke det er muligt at få lavet fx en tegning til de forskellige kategorier?

Når jeg så vælger en kategori får jeg lige pludseligt en helvedes massse tekst i hovedet - jeg tror det er unødvendigt, og meget af det kunne sagtens stå under selve produktet, og ikke i oversigten.

Jeg synes også det virker unødvendigt at have "TILBUD"-billedet, når alle dine produkter alligevel er på tilbud. Så hellere nævne det på forsiden at dine priser ligger det lavere end konkurrentens.

Måske kunne du lave nogle priseksempler på de forskellige køkkenmodeller? Altså tage et gennemsnitskøkken med så og så mange moduler, skuffer osv og stille din pris op mod markedsprisen. På den måde tror jeg man får et lidt bedre overblik over det. Evt. kunne du også lave nogle cases med folk der har bestilt fra din webshop? Tage hjem til dem og tage et billede af deres køkken og få dem evt. til at give en kort udtalelse.

Til sidst synes jeg at din menu ude til venstre ser meget rodet og lidt ufærdig ud .. Den kunne godt trænge til en makeover :-)

Det var alt jeg lige umiddelbart havde, jeg håber du kan bruge det..

Hejsa Nicklas

Det var jo et svar jeg kunne bruge til noget.

 

Men er lige nød til at spørge lidt ind til dine svar.

Det første svar. Der mener du at den ene undermenu evt kan slettes? er det korrekt forstået? Tænker du på at man skulle lave en tegning over et køkken og på den tegning vælge hvad man skal bruge?

Når du siger at du får en masse tekst i hovedet. Er det så ved selve produktet? Altså der hvor man har feks alle underskabe i de forskellige bredder?

Den med tilbud har jeg også overvejet. Jeg har også overvejet den med priserne, og kan se at den er skrevet længere oppe, skal bare lige overveje hvordan det skal stå. Men det skal nok stå ved billederne af de forskellige køkkentyper.

Ang. menuen i siden så er den rodet i øjeblikket. Jeg har min programmør til at lave en ny menu til siden. Han har bare lidt travlt i øjeblikket.

Håber at du lige vil uddybe svaret til mig

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Becker | BBmassage.dk:

Johnny Nørgaard:

Jacob Becker | BBmassage.dk:

Få gjort priserne mere tydelige - det kan ikke passe, at man skal helt frem til det enkelte produkt, før man har en ide om, hvad varerne koster.

Hvad tænker du specifikt på? Jeg har haft priser ved billedet at de forskellige køkkener, men pillede dem af igen da en del kunder ikke kunne forstå at det var for det afbillede køkken og ikke præsist deres køkken. 



Jeg tænker lidt i stil med "priser fra 599,-"   

Ja har jeg også tænkt på. Evt ved billederne af de forskellige køkkentyper.

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Clausen:

Johnny Nørgaard:

Hejsa Glen og Thomas

Det er et stort marked for køkkensalg på nettet. Det er ikke det der er spørgsmålet...

det kunne rent faktisk være svaret :) så genovervej dit koncept, hvad kom du frem til i din markedsanalyser inden du gik igang? ville folk gladeligt bestille et køkken inden de havde set det live?

Der er webshops på nettet der omsætter for omkring 10 mill... uden udstillinger...

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Johnny Nørgaard:


Det første svar. Der mener du at den ene undermenu evt kan slettes? er det
korrekt forstået? Tænker du på at man skulle lave en tegning over et køkken og
på den tegning vælge hvad man skal bruge?



Nej, kategorien skal bestemt ikke slettes. Men de billeder der er tilknyttet her forvirrer mig mere end de gavner. Mest fordi jeg bliver præsenteret for et overskab med tre hylder men at det reelt ikke er det jeg kommer ind på - kan du følge mig? Derfor kunne det være smart at få lavet nogle tegninger som du så kan bruge under alle dine forskellige køkkenner.


Det med teksten er her jeg mener. Det ser alt for rodet ud, og jeg synes fx ikke varenummer eller leveringstid er nødvendigt at have stående i oversígten. Det kunne sagtens stå under hvert enkelt produkt.

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Wesche:
Johnny Nørgaard:

Det første svar. Der mener du at den ene undermenu evt kan slettes? er det
korrekt forstået? Tænker du på at man skulle lave en tegning over et køkken og
på den tegning vælge hvad man skal bruge?



Nej, kategorien skal bestemt ikke slettes. Men de billeder der er tilknyttet her forvirrer mig mere end de gavner. Mest fordi jeg bliver præsenteret for et overskab med tre hylder men at det reelt ikke er det jeg kommer ind på - kan du følge mig? Derfor kunne det være smart at få lavet nogle tegninger som du så kan bruge under alle dine forskellige køkkenner.


Det med teksten er herjeg mener. Det ser alt for rodet ud, og jeg synes fx ikke varenummer eller leveringstid er nødvendigt at have stående i oversígten. Det kunne sagtens stå under hvert enkelt produkt.

Nu er jeg med. Dog vil jeg da sige at man kommer ind på overskabe når du trykker på overskabsbilledet?

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Wesche:
Johnny Nørgaard:

Det første svar. Der mener du at den ene undermenu evt kan slettes? er det
korrekt forstået? Tænker du på at man skulle lave en tegning over et køkken og
på den tegning vælge hvad man skal bruge?



Nej, kategorien skal bestemt ikke slettes. Men de billeder der er tilknyttet her forvirrer mig mere end de gavner. Mest fordi jeg bliver præsenteret for et overskab med tre hylder men at det reelt ikke er det jeg kommer ind på - kan du følge mig? Derfor kunne det være smart at få lavet nogle tegninger som du så kan bruge under alle dine forskellige køkkenner.


Det med teksten er herjeg mener. Det ser alt for rodet ud, og jeg synes fx ikke varenummer eller leveringstid er nødvendigt at have stående i oversígten. Det kunne sagtens stå under hvert enkelt produkt.

Så har jeg rettet den her. Det hjalp :-) 

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så kom tilbudsskiltet væk :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

enkel billeder virker ikke rundt omkring på siden denne her kunne jeg ikke se noget billedet på http://www.xn--katrineskkken-jnb.dk/shop/skydedoer-61-5-6175p.html 

produkt beskrivelser holdbarhed hvad kan døren holde til , hvad maling er brugt til døren afgørende vis der er nogle stoffer man ikke tåler men som er i denne her maling 

flere billider af produktener kan sælge produkterne langt bedre på siden

overveje desuden at sætte cvr nummer i fodnoten på siden det synes jeg skaber ekstra troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

enkel billeder virker ikke rundt omkring på siden denne her kunne jeg ikke se noget billedet på http://www.xn--katrineskkken-jnb.dk/shop/skydedoer-61-5-6175p.html 

produkt beskrivelser holdbarhed hvad kan døren holde til , hvad maling er brugt til døren afgørende vis der er nogle stoffer man ikke tåler men som er i denne her maling 

flere billider af produktener kan sælge produkterne langt bedre på siden

overveje desuden at sætte cvr nummer i fodnoten på siden det synes jeg skaber ekstra troværdighed

Hejsa Michael

Tak for dit feedback.

Linket du sendte virker nu godt nok når jeg trykker på det.

Skal lige se om jeg kan få flere billeder på siden.

Den med cvrnr. har jeg ikke lige tænkt over.

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nørgaard:

Hejsa Glen og Thomas

Det er et stort marked for køkkensalg på nettet. Det er ikke det der er spørgsmålet...

Du spurgte efter ris og ros.......  og ja, det kan faktisk være spørgsmålet.... fordi det er måske grunden til at du konveterer dårligt...  Men fortsæt bare med dit køkkensalg.

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)