Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor konvetere min webshop ikke?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har lige bruge for lidt hjælp.

Jeg har webshoppen, KATRINESKøkken.dk og har haft den i ca1½ år, men er stadig en novice på området.

Jeg har ca 150-200 besøgende pr dag på siden, men konveterer sjældent til et salg.

Jeg syntes selv at jeg har en nem og overskuelig side der er nem at finde rundt på, så kan ikke lige finde ud af hvorfor folk ikke køber på siden.

Jeg har en del besøgende fra både pricerunner og kelkoo som jo er kunder der efter min overbevisning er klar til at købe, da de jo har søgt på et bestemt produkt og har fundet mig der.

Nogen der har nogle guldkorn det mig??

Jeg tager gerne mod både ris og ros :-)

Med venlig hilsen

Johnny NørgaardWink

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Få gjort priserne mere tydelige - det kan ikke passe, at man skal helt frem til det enkelte produkt, før man har en ide om, hvad varerne koster.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

umiddelbart ville jeg sige at man ikke kan sælge køkkener i en webshop -

lillemor skal ned og se køkkenet og røre ved delene og se kvaliteten før man køber -

har du en fysisk butik tilknyttet? for så ville jeg gøre en del ud af at henvise til at de skal komme ned og se køkkenerne i udstillingen og lokke med nogle tilbud eller noget

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Et køkken på nettet. Jeg turde ikke ligge så mange penge på noget, jeg ikke har set i virkeligheden. Jeg ville bestemt koncentrerer mig om asserioes, altså tilbehør, og køre med min energi herpå. F.eks. Træbords behandling, skuffe stoppede, og knager osv.

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Glen og Thomas

Det er et stort marked for køkkensalg på nettet. Det er ikke det der er spørgsmålet...

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Becker | BBmassage.dk:

Få gjort priserne mere tydelige - det kan ikke passe, at man skal helt frem til det enkelte produkt, før man har en ide om, hvad varerne koster.

Hvad tænker du specifikt på? Jeg har haft priser ved billedet at de forskellige køkkener, men pillede dem af igen da en del kunder ikke kunne forstå at det var for det afbillede køkken og ikke præsist deres køkken. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nørgaard:

Jacob Becker | BBmassage.dk:

Få gjort priserne mere tydelige - det kan ikke passe, at man skal helt frem til det enkelte produkt, før man har en ide om, hvad varerne koster.

Hvad tænker du specifikt på? Jeg har haft priser ved billedet at de forskellige køkkener, men pillede dem af igen da en del kunder ikke kunne forstå at det var for det afbillede køkken og ikke præsist deres køkken. 



Jeg tænker lidt i stil med "priser fra 599,-"   

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nørgaard:

Hejsa Glen og Thomas

Det er et stort marked for køkkensalg på nettet. Det er ikke det der er spørgsmålet...

det kunne rent faktisk være svaret :) så genovervej dit koncept, hvad kom du frem til i din markedsanalyser inden du gik igang? ville folk gladeligt bestille et køkken inden de havde set det live?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle du sætte en vejledende pris på de hele køkkener, så potentielle kunder får en indikation om prisniveauet.

/Rasmus

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Når jeg klikker ind på et køkken og skal til at vælge om det er underskabe, højskabe osv jeg vil købe så forvirrer billedet mig mere end det gavner - fordi der bliver afbilledet én type skab, og når jeg klikker får jeg pludseligt 15 andre muligheder.
Jeg tænker om ikke det er muligt at få lavet fx en tegning til de forskellige kategorier?

Når jeg så vælger en kategori får jeg lige pludseligt en helvedes massse tekst i hovedet - jeg tror det er unødvendigt, og meget af det kunne sagtens stå under selve produktet, og ikke i oversigten.

Jeg synes også det virker unødvendigt at have "TILBUD"-billedet, når alle dine produkter alligevel er på tilbud. Så hellere nævne det på forsiden at dine priser ligger det lavere end konkurrentens.

Måske kunne du lave nogle priseksempler på de forskellige køkkenmodeller? Altså tage et gennemsnitskøkken med så og så mange moduler, skuffer osv og stille din pris op mod markedsprisen. På den måde tror jeg man får et lidt bedre overblik over det. Evt. kunne du også lave nogle cases med folk der har bestilt fra din webshop? Tage hjem til dem og tage et billede af deres køkken og få dem evt. til at give en kort udtalelse.

Til sidst synes jeg at din menu ude til venstre ser meget rodet og lidt ufærdig ud .. Den kunne godt trænge til en makeover :-)

Det var alt jeg lige umiddelbart havde, jeg håber du kan bruge det..

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)