Køb et Amino Sponsorlink
Hej,
Er der nogen der kan hjælpe med en anbefaling af et godt(evt. gratis) regnskabsprogram?
Du kan evt. tage et kig på kassekladde.dk - Jeg har ikke arbejdet så meget med det endnu, men umiddelbart synes jeg det er et fornuftigt program.
/ Jimmy
Skal du på café eller bar? Kig forbi dinBarguide.dk først!
Såfremt det er få poster..brug f.eks. Excell-regneark.
Peter
Hej Michael,
Se i dette link om WinFinans som du kan google og downloade freeware et udemærket program.Du kan få lidt komme igang tips herfra hvis du har behov derfor!
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company||se: Om mig i min Amino-profil|
Sikkert udmærket...det program John anbefaler....jeg kender det ikke.
NB: John kan ikke lige svare dig via E-mail...idet min E-mail ligger brak(og sikkert et par dage endnu),
grundet downloadning af ret kraftige kartoteker(E-mail historik gennem de seneste 8 år).
Svarer naturligvis..når min E-mail er klar igen.
MichaelColding:Er der nogen der kan hjælpe med en anbefaling
Jeg har givet dig et tip hertil men ser nu i dag at jeg ikke fik linket til mit forslag med.
derfor dette:
Der jo mange muligheder men selv har jeg meget gavn af det gratis program du finder her:
http://www.winfinans.dk/produkter/winfinans-small-business/winfinans-small-business-mini
Se på det og her kan du også se hvordan du skal anvende programmet.
Du er velkommen til at kontakt mig for en snak om at sætte det op og komme igang med brugen deraf.
Jeg er IKKE forhandler men ivrig bruger deraf a detg er FREEWARE og kan udbygges efter behov!
Hej Peter,
Tak for dit svar vedr. mail:
Peter - Revisor:NB: John kan ikke lige svare dig via E-mail...idet min E-mail ligger brak
Hej Michael,Du er velkommen til at kigge på e-moms.dk, du kan prøve det gratis i 14 dage.God vind!
Ikke HELT gratis men blot 49 kr per måned og let at anvende, så kig på wwe.web-regnskab.dk. Nævn amino tilbuddet ved bestilling så giver vi dig 2 måneder af første år gratis:-)Mvh Thomas
Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!
Det er godt nok ikke gratis (koster 99 kr. i måneden) - Visma Avendo eAccounting
Saldi.dk tilbyder en løsning, hvor du kan have op til 300 posteringer om året gratis.
Pesnax: SSL certifikater, kodesigneringscertifikater, e-mail certifikater og sikkerhedssegl/scanning mod malware.