Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dba.dk ligende side!!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har muligvis en mini udgave af et site ala dba til salg.

Kontakt mig på pm for mere information, hvis det har interesse

Mvh Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter
Jeg har ingen anelse om hvor stort eller hvor dyrt sådan et projekt er, men jeg har et forslag til en ting du måske kan forbedre på din side i forhold til dba.

Jeg tænker at der må være en mulighed for at gøre det sikkert at handle med private over nettet. Jeg blev selv snydt for en brugt iPhone i forrige uge da jeg sendte ham pengene, men sælgeren aldrig sendte pakken. Desværre er der ikke rigtigt noget jeg kan gøre ved det som køber. Så hvis du kan finde på en måde hvorpå private kan handle med hinanden over nettet, vil jeg helt sikkert bruge din side :)

Held og lykke
- Jonas

KOMPLET HJEMMESIDE FOR 2000 KR! - MED INDHOLD!

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Du kunne eventuel læse dette indlæg jeg i tidernes morgen lavede Start en portal billigt og hurtigt

Det har flere gjort, prisen snakker vi om og det er inkl 2 måneders hjælp til at få gang i siden.

Mvh

Morten

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Vi kan gøre det for 20.000,-

Det vil tage omkring 1måned at udvikle og vi udvikler indtil du er tilfreds!

Kontakt os for mere information.

Med Venlig Hilsen


DataFyn

Stenhuggervej 5
5230 Odense M, Denmark
P +45 42 42 40 70 | Skype DataFyn
E kontakt@datafyn.dk

- besøg os på www.Datafyn.dk -

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Hansen:
Så hvis du kan finde på en måde hvorpå private kan handle med hinanden over nettet, vil jeg helt sikkert bruge din side :)
Tror det er et problem mange står med.. jeg vil prøve at kigge på det :)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sådan et system liggende, jeg købte for en bundegård. Det er ret omfattende og kan stort set alt det man kan på dba, plus lidt flere ting.

Jeg har lige fået det opdateret, så det køre 100%.

Men det er kun backend systemet jeg har og det er lavet i PHP, jeg har intet design

Vi kan sagtens finde ud af noget, så du kan komme rimelig kostfrit igang ;-) 

Du kan evt kontakte mig på vovol@ofir.dk eller i pm

Mvh Jimmi

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Er der nogle som kan forklare mig. Hvordan pokker der er nogle som kan lave, sådan et system for 20.000Kr til 35.000kr som der er 2 bud på?

Det lyder da helt sindsygt at de kan gøre det så billigt, når der ellers bliver sagt mellem 500.000kr og 2.000.000kr.

Jeg har selv erfaring i PHP programmering, og jeg har et rimelig bud på hvor længe det vil tage at kode, så forstår ikke folk kommer med sådanne bud. Selv ik hvis man fik det kodet i Indien/Asien/Japan osv. ville man kunne gøre det for den pris.

Eller har i tænkt jer at tage et OpenSource system og ændre lidt i og smide en template på?

 

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for den hurtige og gode respons!

Det er sjovt at se hvordan en side som dba.dk kan tolkes på mange forskellige måder. Der er løsninger fra 20.000 - 2.000.000 kr. :) Jeg tænker at svaret ligger et sted i midten.

Min indgangsvinkel til projektet er, at jeg hurtigs muligt vil igang med en beta, og så herefter arbejde i kulissen. derfor er jeg umiddelbart mest tændt på nogle af de lidt billigere løsninger, hvor jeg kan få et system som fungere til en fornuftig pris, og herefter videreudvikle, hvis der er interesse for portalen. 

@morten: jeg synes din side er et rigtg godt bud, den har de vigtigeste ting fra dba.dk og virker rigtig overskuelig. Det er bestemt en mulighed :)

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan se at mange kommer med meget forskellige priser. Hvis du vil have en fuldstændig uafhængig mening om projekt og prissætning (jeg sælger ikke selv den slags mere, men har erfaring indenfor området), er du velkommen til at sende mig en mail.

Jeg tror det vil spare dig for mange penge og bekymringer hvis opgaven bliver grebet korrekt an fra starten.

Jeg spildte selv en masse penge på en useriøs leverandør i tidernes morgen, så jeg taler af bitter erfaring.

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

SKANDALE:
Det er sjovt at se hvordan en side som dba.dk kan tolkes på mange forskellige måder. Der er løsninger fra 20.000 - 2.000.000 kr. :) Jeg tænker at svaret ligger et sted i midten.

De høje bud er der også fordi at så burde man have alt med som du kunne finde på at ønske. Så bliver du heller ikke overrasket med en ekstra regning på et par hundrede tusinde.

SKANDALE:
Min indgangsvinkel til projektet er, at jeg hurtigs muligt vil igang med en beta, og så herefter arbejde i kulissen. derfor er jeg umiddelbart mest tændt på nogle af de lidt billigere løsninger, hvor jeg kan få et system som fungere til en fornuftig pris, og herefter videreudvikle, hvis der er interesse for portalen.

Det du skal gøre er at lave en kravspec på den mest skrabede løsning du kan finde på og så påpege at den skal kunne udvides. Du kan så indhente tilbud fra 2-3 udviklere og se hvad de finder på. Jeg var selv med i en udbudsrunde hvor vi var 5 der gav bud på en opgave og jeg fik den fordi mit materiale var så godt beskrevet.

Så gør dit hjemmearbejde godt nok, så får du en løsning til en ok pris.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)