Køb et Amino Sponsorlink
Se lige en mail, jeg fik i aftes.Heidi og Torben fra www.olli.dk har i aftes fået leveret de sidste af en ordre på mere end 700 produktbeskrivelser.Teksterne er skrevet af mine dygtige freelancere under konceptet Bedre billige tekster.
Få minutter efter leveringen svarer Torben mig med følgende mail:
Hej Hans,Super, sidder netop og er ved at indlæse en del af teksterne – og ja, de er rigtig gode. JDer kommer helt sikker flere af dem, men vi skal lige have lavet et overblik over, hvad der mangler, inden vi går videre med flere produktgrupper. JRigtig godt arbejde.Med venlig hilsenTorben BruunOlli Store ApS – Hejrevang 15 – 3450 AllerødTlf. 70 25 65 54 – Mob. 40 62 03 98www.olli.dk– tb@ollistore.dk
Jeg kan se, at Torben i hvert fald har fået lagt tekser ind for Casio og D&G, så dér kan man se, hvad Olli har købt :-)
Den slags tilbagemeldinger gør, at det er værd at gå på arbejde søndag aften.Tusind tak, Torben.
Venlig hilsen
Hans
Jeg sælger mit fede hus - klik på billedet og se mere.
- Tekstforfatter med uddannelse, ekspertviden og mange års erfaring - kjer@kjers.com
- Partner i Tekstspot.dk - Landets bedste hold af freelanceskribenter.
Tillykke med en gode tilbagemelding, og endu en blåstempling af kvaliteten på dit produkt!
Det er altid rart med posetiv feedback :)
Med venlig hilsenJohn Bakken
Glade kunder er det de fleste lever af, det er dem som gør at arbejdet bliver en del lettere.
Godt gået :)
Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.
det ser da billigt ud dine priser og jeg kan se dine kunder er glade , jeg vil sikkert bruge dig , de første jeg har brugt har om formuleret så det betyder noget andet end jeg mener og du virker som en man kan kommunikere med og levere først når man er tilfreds , det lyder super som du arbejder
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Mikael christiansen: det ser da billigt ud dine priser og jeg kan se dine kunder er glade , jeg vil sikkert bruge dig , de første jeg har brugt har om formuleret så det betyder noget andet end jeg mener og du virker som en man kan kommunikere med og levere først når man er tilfreds , det lyder super som du arbejder
Du er velkommen, Michael.
Der er da heller ikke noget så skønt som glade kunder. Tillykke med det
Business coach