Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på håndværkerportal

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Vi er 2 som vil starte en håndværkerportal i stil med byggetilbud.dk men til at starte med vil vi kun have et fag repræsenteret .

Siden skal kunne modtage opgaver fra kunder og man skal så tilknytte håndværksmestre fra det pågældene fag.

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der mere behov for disse ?

Læs også denne tråd fra 2012 http://www.amino.dk/forums/t/153876.aspx

"Vi" har i forvejen bl.a Gratisbyggetilbud - Byggestart - 3 byggetilbud - Servicebyen - Fagagenten - Byggetilbud -Byggeterminalen - Priskontrollen - Henttilbud - Pricerunner - Bestbuilding - Fixxes - Dansk Byggetilbud m.m. og sikkert flere med det var hvad jeg umiddeelbart kunne komme i tanke om.

Så helt ærligt tror jeg ikke der er behov og brug for flere portaler af diverse kvalitet m.m.. Men flere seriøse bygherre/kunder.

Men du kunne måske for opmærksomme og interreserede håndværkere "afsløre" lidt mere

Men velkommen til

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej 

ideen er god men der er såååå mange af disse portaler.... desværre.....men som jeg plejer at sige så er der mange grønthandlere på nørrebro, omkring de 50 tror jeg, men en gang hver halve år åbner der endnu en ny en og der er stadig plads til flere????:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Så helt ærligt tror jeg ikke der er behov og brug for flere portaler af diverse kvalitet m.m.. Men flere seriøse bygherre/kunder.

Big Smile

Fra Skælskør
Tilmeldt 25. Dec 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er fulstændig enig med dig Ib, vi har ikke behov for flere af den slags. Disse sider presser kun market da de ofte henter priser fra både 5-6 håndværksmestre

 

    Tømrer Skælskør Vestsjælland

 

Tømrerfirmaet Martin Larsen fra Skælskør (Vestsjælland)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja os der er derude burde vel vide lidt omkring dette.

Jeg tror jeg vil starte en tråd hvor jeg vil forespørge om der er nogle forbruger/kunder/bygherrer, der vil være med i en forbrugerportal, der efterlyser højst 3 evaluerede og seriøse håndværkere.

Som sagt en seriøs forbrugerportal. For seriøse forbruger der også vil og kan betale regningen til håndværkeren

Det kan være der nu er nogle web folk der melder sig og jurister med forstand på forbrugerbeskyttelse.

Det skal jo gå ordentlig for sig.

Wink Forøvrigt velkommen til Yes Martin rart med endnu en håndværkere. Vi er nu efterhånden nogle stykker herinde. Så nu får SEO folk m.m. nogle og sparre med.

Der er også grupper herinde netop for håndværkere m.m. men disse grupper er desværre ikke særlige aktive.

Bedste hilsener,

fra en ikke IT sagkyndig håndværker m.m. med håbet om hjælp

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Der er også grupper herinde netop for håndværkere m.m. men disse grupper er desværre ikke særlige aktive.

Nej, desværre er der ikke så meget gang, der var der ellers gode muligheder i lidt sparring i disse grupper.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Nårr men bare fordi at de fleste af jer ikke ønsker konkurrence betyder ikke at manden skkla ikke prøve det?

Jeg har jo selv håndværker under www.lokaldistribution.dk og de er mega billige men, jeg har da ikke noget imod at han opretter en ekstra profil hjemmeside, måske bliver den hjemmeside bare bedre end mange andre?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib og I andre håndværkere.

Jeg har læst med herinde i et års tid. 

Synes ikke der foregår så meget for "os" herinde? Udover hjemmesider, SEO og hvad det nu hedder.

Er det mig der ikke kan finde det?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
mega billige men

Det er slet ikke det der konkurreres på ! Og spørgsmål om billig eller ej og frygt for at andre, herunder dine egne "billige håndværkere"

Det hjælper ikke så meget med f.esk.

  • en håndværker til 99 kr. i timen og denne hos kunder bruger f.eks. 40 timer
  • Og et fast tilbud fra en anden håndværker på 3.400 kr.

Hvilke af disse 2 ville du foretrække som kunde ?

Den med den lave timeløn eller den med det faste tilbud ?

Og forøvrigt sælger trådstarter hellere ikke håndværkere men forsøger sig med,at skaffe seriøse bygherrer/kunder, til seriøse og "sultne" håndværksmestre, og det er en meget større og vanskeligere opgave.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)