Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekspert i Seo søges!!!

Side 9 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

som udgangspungt har jeg bestemt ikke noget imod at han bruger mig som referrence, men når jeg ikke har fået noget for mine penge så er det bestemt ikke okay.

Jeg skal ikke være med til at skaffe ham kunder når han ikke levere den aftalte pakke.

Som jeg tidliger har nævent så har jeg ikke forstand på seo og det har ikke min interesse, derfor vil jeg gerne betale mig fra det.

Grunden til at jeg vælger en pakkeløsning er at jeg fysisk kan se hvad jeg betaler for, i kan skrive lange forklaringer om seo men jeg vil, kan ikke bruge tid på det.

Når jeg går føtex for at købe en pakke havergryn kan jeg læse hvad jeg køber sådan har jeg det best med tingenen.

Håber det giver mening :-)

Mvh Jesper  

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver skam mening, og det er også det jeg siger. :)

Har for en god ordens skyld lige skrevet sammen med en advokat i familien, som fortæller at der ikke er nogen lovgivning der forbyder at man putter referencer på sin hjemmeside så længe det er i overensstemmelse med god markedføringskik (Og det er det vidst ikke helt i det her tilfælde), det vil kort fortalt sige, så længe man gør opmærksom på at det bare er referencer, altså at man ikke er en del af virksomheden, eller repræsentere virksomheden (referencen). Der er selvfølgelig også flere nuancer i det.

Og ja det er bestemt også fint med pakkeløsninger, men der er stor forskel på pakkeløsninger. især det sted hvor du er med din hjemmeside. Det hjælper dig jo lidt på vej.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hvis nogle kan sælge mig en pakkeløsning så send gerne en pb

Mvh Jesper

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

KTJ-Media.dk:
En sådan ting som at nævne en reference på sin hjemmeside kan jeg ikke se noget problem i, vidste ikke engang at det var ulovligt. Jeg kan forstå at det er irriterende, når det i det her tilfælde reelt set ikke er en kunde da de ikke har udført arbejdet, men at du så generelt siger at det er et problem på amino at folk har misforstået det, meldes til datatilsynes etc. Så synes jeg personligt det er at gå i for små sko.

Hej Kim

Jeg mener bestemt ikke man skal vise sine kunder offentligt uden deres samtykke. Vi beder altid kunder om lov til offentliggøre vores kundeforhold og kunne ikke drømme om at gøre det uden kundens accept.

Vi har lige givet tilbud til et firma der er i mere end 100 lande. De skal have lavet et blogunivers i WP, og deres egen it-afdeling har ikke tid.

Det er ikke sikkert de synes det er skide fedt at fremgå som reference når de selv har en it-afdeling som normalt tager sig af web (de har blot ikke tid pt). Et tænkt eksempel kunne være at jeg havde nogle ekstremistiske holdninger som jeg gav udtryk for, f.eks. her på Amino. De vil gerne købe vores ydelse, men de vil måske ikke sættes i forbindelse med firmaet de køber ydelsen af.

Jeg kunne nævne mange andre eksempler, men pointen er at man ikke bør offentliggøre kundeforhold uden kunden positivt har godkendt det.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle store danske virksomheder har endda en politik om at de ikke vil fremstå som referencer, hvilket jeg godt kan forså, da de kan risikere at blive spændt for alt muligt, selv om en enkelt medarbejder kun har købt for 5 kr.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

KTJ-Media.dk:
En sådan ting som at nævne en reference på sin hjemmeside kan jeg ikke se noget problem i, vidste ikke engang at det var ulovligt. Jeg kan forstå at det er irriterende, når det i det her tilfælde reelt set ikke er en kunde da de ikke har udført arbejdet, men at du så generelt siger at det er et problem på amino at folk har misforstået det, meldes til datatilsynes etc. Så synes jeg personligt det er at gå i for små sko.

Hej Kim

Jeg mener bestemt ikke man skal vise sine kunder offentligt uden deres samtykke. Vi beder altid kunder om lov til offentliggøre vores kundeforhold og kunne ikke drømme om at gøre det uden kundens accept.

Vi har lige givet tilbud til et firma der er i mere end 100 lande. De skal have lavet et blogunivers i WP, og deres egen it-afdeling har ikke tid.

Det er ikke sikkert de synes det er skide fedt at fremgå som reference når de selv har en it-afdeling som normalt tager sig af web (de har blot ikke tid pt). Et tænkt eksempel kunne være at jeg havde nogle ekstremistiske holdninger som jeg gav udtryk for, f.eks. her på Amino. De vil gerne købe vores ydelse, men de vil måske ikke sættes i forbindelse med firmaet de køber ydelsen af.

Jeg kunne nævne mange andre eksempler, men pointen er at man ikke bør offentliggøre kundeforhold uden kunden positivt har godkendt det.

Jep, og jeg siger skam heller ikke noget modsat det du siger. Det jeg siger er at jeg mener det er at gå i for små sko, ligefrem at sige at firmaer skal meldes til datatilsynet for at vise en reference, fordi han mener det er ulovligt at vise en reference. og samtidig indikere at Aminoerne har misforstået noget i den forbindelse. Når landet er sådan at det IKKE er ulovligt at vise en reference, medmindre andet er aftalt kunde og leverandør imellem.

Jeg selv spørger altid om jeg må, på den ene eller den anden måde.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kim

Fair nok, det ser ud til vi er enige :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sgu da aldrig skrevet han skal melde nogen til datatilsynet.... han skal HENVISE til dem, så kan det jo være han for sin reference fjernet.

Utroligt som folk kan fordreje ting....

Når man under en handel modtager oplysninger fra en anden virksomhed, har man da pligt til ikke at offentligtgøre dem. Jeg er ikke jurist men har blot talt med en fra datatilsynet.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

@Kim

Fair nok, det ser ud til vi er enige :)

Ja, det er jo det vi er.

Men jeg synes bestemt det er at gå i for små sko, at komme med den udtalelse, som Boysen kommer med, og oven i købet indikere at jeg ikke vil overholde lovgivningen :)  Jeg vidste jo ikke om det var ulovligt eller ikke, men noget sagde mig at det ikke kunne være rigtigt. Og det var så det der fik mig til at gå den ekstra mil, og undersøge sagen nærmere :)

Som du kan læse i min tidligere tråd:

Har for en god ordens skyld lige skrevet sammen med en advokat i familien, som fortæller at der ikke er nogen lovgivning der forbyder at man putter referencer på sin hjemmeside så længe det er i overensstemmelse med god markedføringskik (Og det er det vidst ikke helt i det her tilfælde med trådstarter), det vil kort fortalt sige, så længe man gør opmærksom på at det bare er referencer, altså at man ikke er en del af virksomheden, eller repræsentere virksomheden (referencen). Der er selvfølgelig også flere nuancer i det.

MVH Kim

PS, lad os så komme videre med arbejdet :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:
Jeg har sgu da aldrig skrevet han skal melde nogen til datatilsynet.... han skal HENVISE til dem, så kan det jo være han for sin reference fjernet.
Nå, ja der er ikke nogen grund til at svare sådan ;) det er sådan jeg læser det. Men min fejl hvis ikke det var det du mente.

Boysen:
Utroligt som folk kan fordreje ting....
Nu fordrejer du jo også selv tingene, ved at indikere at jeg ikke gør og ikke vil overholde lovgivningen.

Boysen:
Når man under en handel modtager oplysninger fra en anden virksomhed, har man da pligt til ikke at offentligtgøre dem. Jeg er ikke jurist men har blot talt med en fra datatilsynet.
Jeg tror ikke helt det kan sammenlignes. det er jo de data/oplysninger man ikke må offentliggøre, ikke det at man har et samarbejde eller har lavet noget for dem. som jeg forstår det.

Jeg er heller ikke selv jurist. Men som advokaten sagde, så er der ikke nogen lov der forbyder det, der hvor der kan komme noget er i forhold til god markedsføringsskik og varemærkeloven.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 9 ud af 10 (91 indlæg)