Køb et Amino Sponsorlink
Hej der ude :-)
Jeg vil lige følge op på mit indlæg om seo og i den forbindelse ville jeg høre om man må advare andre om at bruge et evt. firma/person her fra Amino eller om det er mod Aminos reglement ?????
Mvh Jesper
Info om Byt-bil.dk er gratis for alle
Det må man ikke rigtig så vidt jeg har forstået.
Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dkHastighedsoptimering af hjemmesiderHvilket caching plugin er bedst?Wordpress hastighed og performance→ → → Få søgemaskineoptimering her
jsp: Hej der ude :-) Jeg vil lige følge op på mit indlæg om seo og i den forbindelse ville jeg høre om man må advare andre om at bruge et evt. firma/person her fra Amino eller om det er mod Aminos reglement ????? Mvh Jesper
du kan læse her om amino.dk regler , det er ikke tilladt at advare om andre firmaer og personer http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx der har været sager mod amino.dk med mere derfor disse regler
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Ok Michael er bare træls når fyren også bruger mig som referrence på hans hjemmeside Uden min samtykke øv
jsp: Ok Michael er bare træls når fyren også bruger mig som referrence på hans hjemmeside Uden min samtykke øv
He-he. Så er det jo en simpel søgning på Google - og så er det slet ikke nødvendigt for dig at skrive nogen navne :-)
Thomas Rosenstand - Concept Interest ApS / Søgemaskineoptimering siden 1999
Husk PLUS-LEX
jsp:Ok Michael er bare træls når fyren også bruger mig som referrence på hans hjemmeside Uden min samtykke øv
Så bør du pænt henvise ham til datatilsynet, da det ikke er tilladt at offentliggøre sine kunder, uden deres samtykke.
Det er desværre en misforståelse her på amino, at man bare kan skrive alle dem der har handlet på ens side, uden at spørge først.
Med Brandsikre Hilsner
Kenneth Boysen, Brandteknisk rådgiver
Min passion ligger indenfor brandsikkerhed, som du kan se hvis du besøger min blog om emnet, kennethboysen.dkVed siden af jobbet som blogger, lever jeg af min shop, hvor jeg sælger sikkerhedsskilte. Læs mere på min amino profil.
Boysen: jsp:Ok Michael er bare træls når fyren også bruger mig som referrence på hans hjemmeside Uden min samtykke øv Så bør du pænt henvise ham til datatilsynet, da det ikke er tilladt at offentliggøre sine kunder, uden deres samtykke. Det er desværre en misforståelse her på amino, at man bare kan skrive alle dem der har handlet på ens side, uden at spørge først.
Jeg syntes da bestemt ikke at det er at gå i små sko, at man overholder lovgivningen.
Men det syntes du åbenbart?
Boysen: Jeg syntes da bestemt ikke at det er at gå i små sko, at man overholder lovgivningen. Men det syntes du åbenbart?
MVH Kim