Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekspert i Seo søges!!!

Side 8 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
porque tienen un gran número de backlinks es por eso y si usted busca relacionado con el desarrollo encontraránhttp://www.crazydesign.dk/ está en la primera posición, incluso en el dominio no existe un término relacionado con el desarrollo.



Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude :-)

Jeg vil lige følge op på mit indlæg om seo og i den forbindelse ville jeg høre om man må advare andre om at bruge et evt. firma/person her fra Amino eller om det er mod Aminos reglement ?????

Mvh Jesper  

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må man ikke rigtig så vidt jeg har forstået.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jsp:

Hej der ude :-)

Jeg vil lige følge op på mit indlæg om seo og i den forbindelse ville jeg høre om man må advare andre om at bruge et evt. firma/person her fra Amino eller om det er mod Aminos reglement ?????

Mvh Jesper  

du kan læse her om amino.dk regler , det er ikke tilladt at advare om andre firmaer og personer http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx der har været sager mod amino.dk med mere derfor disse regler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok Michael er bare træls når fyren også bruger mig som referrence på hans hjemmeside Uden min samtykke øv

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jsp:

Ok Michael er bare træls når fyren også bruger mig som referrence på hans hjemmeside Uden min samtykke øv

He-he. Så er det jo en simpel søgning på Google - og så er det slet ikke nødvendigt for dig at skrive nogen navne :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jsp:

Ok Michael er bare træls når fyren også bruger mig som referrence på hans hjemmeside Uden min samtykke øv

Så bør du pænt henvise ham til datatilsynet, da det ikke er tilladt at offentliggøre sine kunder, uden deres samtykke.

Det er desværre en misforståelse her på amino, at man bare kan skrive alle dem der har handlet på ens side, uden at spørge først.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

jsp:

Ok Michael er bare træls når fyren også bruger mig som referrence på hans hjemmeside Uden min samtykke øv

Så bør du pænt henvise ham til datatilsynet, da det ikke er tilladt at offentliggøre sine kunder, uden deres samtykke.

Det er desværre en misforståelse her på amino, at man bare kan skrive alle dem der har handlet på ens side, uden at spørge først.

Er det ikke at gå i lige lovlig små sko?

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes da bestemt ikke at det er at gå i små sko, at man overholder lovgivningen.

Men det syntes du åbenbart?

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Jeg syntes da bestemt ikke at det er at gå i små sko, at man overholder lovgivningen.

Men det syntes du åbenbart?

Nej, som folk kan dreje ting ;). En sådan ting som at nævne en reference på sin hjemmeside kan jeg ikke se noget problem i, vidste ikke engang at det var ulovligt. Jeg kan forstå at det er irriterende, når det i det her tilfælde reelt set ikke er en kunde da de ikke har udført arbejdet, men at du så generelt siger at det er et problem på amino at folk har misforstået det, meldes til datatilsynes etc. Så synes jeg personligt det er at gå i for små sko.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 8 ud af 10 (91 indlæg)