Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekspert i Seo søges!!!

Side 3 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Thomas Frost:
SEO er en bred vifte af ting, og en af de mindre faktorer er søgevenlige URL´er, det er bestemt godt at have, men det er ikke umuligt at komme på side 1 uden dem. Du kan blive ved med at skrive det modsatte og komme med fejlagtige konklusioner, men det ændrer heldigvis ikke på fakta.
helt enig i det du siger... jeg vil endda gå så vidt som at sige det ikke heder SEO venlige Url's, men brugervenlige urls :)

Haha ja, men efter CTR er blevet en mindre rankingfaktor og "brugervenlige URL´er" kan have en effekt på CTR, kan man godt forsvare at kalde det seo venlige URL´er :)

Men ja det er mest for brugerne man laver fine URL´er, da rankingfaktoren er til at overse. Men som man siger mange bække små....

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Nej Det er er ikke for brugerne jeg laver venlig url´er fordi en bruger kan ikke huske http://www.apple-store.dk/mac-laptop/macbook-air.html

som er en brugervenlig url´er   men den er nem for en robot og læse som google er

kig i min url  som en robot hvad stå der så   apple-store.dk  mac-laptop macbook-air

http://www.apple-store.dk/mac-laptop/macbook-air/apple-macbook-air-11-core-i5-1-6gzh-64-gb.html

nu må i sku tage jer sammen det er sku da ikke for sjov at wordpress og Magento m.m har seo venlig url´s som standard

så hvorfor ikke lave dem    og jeg laver dem kun for google ikke for menneskenes skyld de kan ikke huske sådanne url´er vel  tænk jer nu lidt om før i taler


NB...........  DET GÆLDER IKKE MED ÆØÅ I eks legetøj 

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Og Thomas

tag du et kig på google og søg på eks. seo  der  er en url som ikke har seo i sin url

du har bare ikke rat min ven   www.opti-web.dk/    og så lige   en.wikipedia.org/wiki/Search_engine_optimization  med det er så en blog ? ting


Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Senior Campaign Consultant:

Nej Det er er ikke for brugerne jeg laver venlig url´er fordi en bruger kan ikke huske http://www.apple-store.dk/mac-laptop/macbook-air.html

som er en brugervenlig url´er   men den er nem for en robot og læse som google er

kig i min url  som en robot hvad stå der så   apple-store.dk  mac-laptop macbook-air

http://www.apple-store.dk/mac-laptop/macbook-air/apple-macbook-air-11-core-i5-1-6gzh-64-gb.html

nu må i sku tage jer sammen det er sku da ikke for sjov at wordpress og Magento m.m har seo venlig url´s som standard

så hvorfor ikke lave dem    og jef laver dem kun for google ikke for menneskenes skyld de kan ikke huske sådanne url´er vel  tænk jer nu lidt om før i taler

Det virker ikke som om du læser hvad der bliver skrevet. Fat nu at der ikke er noget der siger SEO-venlige URL´er dårligt. Jeg skrev i min FØRSTE post her i tråden at det er at foretrække. Hvad er det ved det du ikke forstår. Du argumenterer som om du tror nogen er uenige med dig i det.

Det jeg påpeger blot er at det ikke er en nødvendighed for at komme på side 1, da det kun er en meget lille rankingfaktor.

Omkring det brugervenlige og CTR har det intet at gøre med at huske adressen, men derimod at et par tests jeg har set hvor der er en lidt højere CTR når der er søgevenlige URL´er.

Så for at opsummere så du forstår:

Alle er enige om at SEO-venlige URL´er er at foretrække (af flere grunde)

Ingen er enige med dig i at det er en nødvendighed for at komme på side 1.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Senior Campaign Consultant,

Jeg tror I taler forbi hinanden her, Thomas siger at det IKKE er et krav for at ranke højt at man har pæne URLer, din første påstand var at man ikke kan komme på side et uden pæne URLer.

For at lukke den debat, så prøv at søge efter "renseri Silkeborg", både nummer et og to har "grimme URLer".
www.silkeborg.dk/default.asp?o=7&u=39&k=758

Når det er sagt, så er det rigtigt at det giver en fordel at have pæne URLer, og endnu bedre at have sit søgeord med i URLen - men vægten, og værdien, af det er ikke udslagsgivende med mindre du er i et meget konkurrencepræget marked.

Og skal vi så lade trådstarter få sin tråd tilbage på sporet :-)

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

dit keyword skal være med i dit domæne       det vil sige at en hvis dit hovede keyword er bil

skal dit domæne  have bil med, det er den største fejl folk laver når de starter i hjmmeside op

fra side 1 på google med keyword SEO     så håber jeg i forstå det

www.concept-i.dk/dansk-seo.html

www.seoportalen.dk/

www.seo.dk/

www.alphaweb.dk/seo/

www.seotips.dk/

www.opti-web.dk/

ww.seotext.dk/

www.online-results.dk/seo

keyword bil    www.bil.dk  eller www.min-bil.dk

nummer et er keyword = domæne    


Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os fastslå at alle der vil noget i livet, de kommer ikke på side 1, hvis ikke de kan læse hvad der bliver skrevet, men digter deres egne historier for at skabe et drama

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jo ok renseri silkeborg  er ikke et keyword   og det vil næppe give dig besøg fra google

renseri er et keyword  men ikke renseri silkeborg med 170 søinger per mdr,   det vil næppe give dig besøg

 

har haft mange på side 1 mad sådanne keywords    men det giver ikke besøg :-(

 Søgeordsidéer (32)
1 - 32 af 32  
 
 
 
 
Søgeord
Konkurrence
Globale månedlige søgninger 
Lokale månedlige søgninger 
Lav
170
170
Lav
40.500
22.200
Lav
260
260
Lav
1.000
1.000
Lav
210
210
Lav
390
390
Lav
390
390
Lav
210
170
Høj
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fordi keyword IKKE står i url, men man stadig ligger nr 1 på en søgning, så er ens CTR 0 % ?

Du må have lavet en ny form for forskning indenfor SEO, som vi andre ikke kender til . Jeg tror faktisk at du er så banebrydende, at jeg ville skrive et blogindlæg om det, og sende det ind til SeoMoz !

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal vi lige se lidt på ordet "søgemaskineoptimering" (der er brugt un-google via semoblog):

1. www.henrik-bondtofte.dk/

2. dotseo.dk/

3. www.søgemaskineoptimering.eu/

4. da.wikipedia.org/wiki/Søgemaskineoptimering

5. www.rune-hansen.dk/

6. www.concept-i.dk/

7. www.iihnordic.dk/online-markedsfoering/soegemaskineoptimering

8. http://static.googleusercontent.com/external_content/untrusted_dlcp/www.google.dk/da/dk/intl/da/webmasters/docs/search-engine-optimization-starter-guide-da.pdf

9. www.seonord.dk/

10. www.getnetwork.dk/search/seo.php

Og du mener altså at der skal indgå ordet søgemaskineoptimering i URL´en for at ligge på side 1 på ord der er stor konkurrence om? Big Smile

Det nytter ikke du kun konkluderer ud fra tilfælde der støtter din lille lommeteori. Jeg kan f.eks. ikke se hvor ordet "søgemaskineoptimering" er i URL´en www.henrik-bondtofte.dk/.

Og med det indlæg gider jeg ikke debattere mere med dig her.

Side 3 ud af 10 (91 indlæg)