Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

28-årig tjener 100.000 om dagen!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det så jeg ikke :)

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
der kan vist ikke være tvivl om, at aps er fremtiden.

tror man ville gøre klogt i at begynde og læse om programmering af aps, hvis man interessere sig for programmering.

spørgsmålet er så om det skal være apple eller android

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal passe på med at låse sig på et system, verden er konstant i udvikling - men hvis man dømmer udfra tallene, ville jeg nok sige Apple.

Eller vente til Windows får en chance! :-) 

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Glen:



spørgsmålet er så om det skal være apple eller android

Det kan vel også være begge dele? Der er ingen tvivl, at android vil være den dominerende spiller på markedet, da så mange vil benytte systemet - men igen, der findes tonsvis af dedikeret Apple fans.

Man har faktisk lavet en fMRI-undersøgelsen af hjernen på dedikeret Apple fans, som viser at deres hjerneaktivitet viser sammen tendens som den af en person er religiøs - altså når der bliver snakket om Apple.

Apps er helt klart fremtiden, mobilen er bare fremtiden - som også bliver vores kreditkort om få år! Men jeg tror ikke man kan udelukke, at det skal være enten Apple eller Android..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Man skal passe på med at låse sig på et system, verden er konstant i udvikling - men hvis man dømmer udfra tallene, ville jeg nok sige Apple.

Eller vente til Windows får en chance! :-) 

Hvilke tal kigger du på? De seneste tal viser faktisk, at Andriod har større markedsandele end Apple..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke huske hvor jeg så tallene, men det var noget jeg læste her for nyligt. Men det kan godt være jeg har fået en forkert kilde, i så fald beklager jeg! *Jeg ejer ikke selv et apple produkt, så det er ikke noget fan relateret*

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Kan ikke huske hvor jeg så tallene, men det var noget jeg læste her for nyligt. Men det kan godt være jeg har fået en forkert kilde, i så fald beklager jeg! *Jeg ejer ikke selv et apple produkt, så det er ikke noget fan relateret*

Du skal da slet ikke undskylde :) Kunne godt være du havde en bestemt kilde.. Jeg kan heller ikke helt huske de præcise markedsandele, men Android lå et stykke foran Apple - men det er jo kun fordi det er open source.. 

Men du har helt ret i, at man ikke skal udelukke den ene platform for den anden..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:

Mikkel:

Man skal passe på med at låse sig på et system, verden er konstant i udvikling - men hvis man dømmer udfra tallene, ville jeg nok sige Apple.

Eller vente til Windows får en chance! :-) 

Hvilke tal kigger du på? De seneste tal viser faktisk, at Andriod har større markedsandele end Apple..

+1

Windows er rigtigt spændende, især fordi deres apps bygger på html+javascript hvilket er lettere end java/xcode.

Men hvis man skulle vælge et nyt sprog ville jeg helt klart vælge android/java. Man kan bruge Java til så uendeligt mange ting udover Android programmering - kan man vist ikke sige om Xcode. Desuden er der især mange regler og guidelines omkring Xcode der gør udviklingen utrolig besværlig.

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)