Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på "www.Tjekdanmark.dk" - Hvad synes du?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere.

Jeg har arbejdet på min hjemmeside's design og vil høre hvad i mener om siden, designet og priserne for annoncering hos "Tjek Danmark".

Et andet spørgsmål jeg har er om en kliktæller øverst i siden er nok, som viser unikke hits eller om det er et lovkrav at benytte kliktællere for hver enkelt underside mv. når der er tale om markedsføring for andre?

Hjemmesiden hedder - www.tjekdanmark.dk

Håber i har et frisk pust, ris eller ros, muligt svar eller andre positive idéer!

Mvh. Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt

fodnoten sæt dit cvr der og på kontakt siden , det skaber troværdighed over siden .

kontakt siden lav der en kontakt formular derved er det lettere at kontakte dig.

kategorier 

der er ingen info alle kategorier find spise steder med mere med så meget med intet mister man bruger når de intet kan se på siden.

overskrifter

overskrifter hver side en h1 med sides kerne under overskrifter på lange sider betingelsen siden med mere der bruges h2 og h3 

annoncering priser

priserne de er meget i overkant vis i gør noget ekstremt for sidens findes næsten i google der er har hverken links og der står intet om hvad så vil gør for at skaffe trafik til siden tjek hvor i har links fra 

priser vis ikke gør noget ekstremt er de priser på 2600 kroner for et links med mere alt for meget vil jeg mene for de 12 måneder 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit design ligner stadig noget fra 90erne og det er stadig noget rodet.

Udover dette syntes jeg dine annonceringspriser er alt for høje. Selv hvis du slog 50% af dem vil de være for høje syntes jeg.

Vh Jimmi

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver de andre ret med henblik på de meget høje priser...

Lille detalje: Få lavet et favicon

Jeg kan ikke finde nogen side om at du bruger Cookies... :) (Det skal man jo have nu, og du bruger vel Google analytics eller lignende, ik?)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lasse

- Synes ideen om hjemmesiden er rigtig god. For hold til andre der har en hjemmeside, kan der godt mangle stof på, men jeg må indrømme jeg synes du har lidt for meget på dine sider, synes det er lidt svært og finde rundt. Er bange for der vil være nogle der bare giver op når de ser forsiden, fordi det ikke helt ved hvor de skal hen af. 

- Men ellers rigtig fin ide ! 

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :
Er bange for der vil være nogle der bare giver op når de ser forsiden, fordi det ikke helt ved hvor de skal hen af.

Ja jeg tror Martin har en pointe der.

Lidt større brugervenlighed, hvor man gør det lettere for brugeren nemt og hurtigt at vide hvad siden omhandler og som gør det nemmere herfra at komme videre. 

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld men rent sagt.

Det er noget været rod , det ligner mere noget der er lavet i paint med kodet til at klikke på billeder og uploadet til bricksite..
Jeg synes der skal helt andre farve, og fonts og opsætning af "Tjek"landsdel"..
Det ligner mere noget fansite til Habbo
og under "tilbud"

Hvad er det for noget ud til højre ligner google reklamer men tværtimod
Det ikke for at nedgøre dig men jeg synes du skulle til at finde en professionel til det:-o 

Du burde tag lidt mere tid for at få min inspiration  

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Et andet spørgsmål jeg har er om en kliktæller øverst i siden er nok, som viser unikke hits eller om det er et lovkrav at benytte kliktællere for hver enkelt underside mv. når der er tale om markedsføring for andre?

Hjemmesiden hedder - www.tjekdanmark.dk

Jeg vil stille dig et ærligt spørgsmål, og det er ikke for at genere dig - måske nærmere for at få dig til at vågne lidt op.

Hvad får dig til at fokusere på en ligegyldighed som en kliktæller, når dit design er nedrivningsmodent og siden er uden interesse og indhold?

Og glem alt om at få folk til annoncere hos dig, det kommer aldrig til at ske i almindelighed - ikke med det design og indhold.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Min første tanke: hvorfor ser jeg efterårsblade når det er forår?
Det forvirrer mit øje at der er tekst i forskellige størrelser på forsiden som nu.

Efter at havet set din forside får jeg personligt ikke lyst til at klikke videre. Jeg har endnu ikke kunne danne mig et overblik over hvad din side handler om - mine øjne kan simpelthen ikke fokuserer. Ok kl. er 02.30 og jeg burde sove men stadig. Var det lækkert sat op ville jeg havet kunne overskue det :)

Min tanke om forbedring: Fjern noget af alt indholdet fra forsiden og skab noget ro :) 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 47
Fra  TieMan.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil anbefale at du gør noget mere ud af designet / updater det så det ligner noget fra 2012. Dernæst synes hjemmesiden ærligtalt er meget rodet. Hold den simpel og let, så folk let kan navigere rundt (folk som jeg selv ville ikke bruge mere end 2 sek på den hjemmeside, fordi den er så rodet). Tænk på det først, dernæst skal der noget brugtbart materiale ind. Samt alt unødvendigt som en besøgstæller skal væk, det virker amatøragtigt.

Brug for et billigt slips eller en butterfly? Tjek TieMan.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)