Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt tøjfirma hjælp!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Bail Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle her på Amino.

Et par drenge og mig selv besluttede her den anden dag, at det kunne være sjovt at starte egen virksomhed. Vi så at mange har haft succes med at sælge tøj, og da vi selv går meget op i stil, syntes vi du kunne være spændende at starte vores egen lille virksomhed. Indtil videre har vi snakket lidt om hvad slags tøj, vi gerne vil sælge og vi arbejder på et logo. Men nu sidder jeg og tænker, fordi at komme med ideer er en ting, men en anden ting er at udfører dem. Kunne jer her på Amino komme med en ide til hvordan vi kunne udvikle vores virksomhed? f.eks. sidder jeg og tænker på hvordan, hvis vi designer en trøje, hvordan vi skal skaffe trøjerne? jeg har nemlig ikke lige 10.000-30.000 kr. at bruge af. :)

På forhånd tak!

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er rigtig mange der har tjent vildt mange penge på tøj, men man må desværre sig der ikke er særlig mange der går frem lige i tiden, fordi krisen har haft hårdt fat i det market. Vi er rigtig mange der håber på det begynder og gå den anden vej igen. 

- Først skal i finde ud af hvad det er for en type firma i vil have, om i selv vil lave tøjet, eller købe det af nogle andre for at sælge det videre. 7

- Hvis i selv beslutter jeg for at designe det. Skal i finde ud af om det produkt i vil lave, faktisk er nogen der vil købe det. Hvis i vil sælge det videre til butikker, så må jeg desværre sige jeg kender ikke mange butikker, der kun tager et mærke ind fra en leverandør for at kun købe en trøje, og hvis i havde tænkt jer at sælge det til butikker, så kan 30.000 kr slet ikke slå til, til det lager i skal have hjem for at sælge det til butikkerne. 

- Hvis i vælger at sælge det fra en shop, er der bare problemet der ikke er særlig mange steder der vil lave jeres produkt i så små stk. 

Jeg synes  i skal købe det fra nogle andre i starten for at finde ud af om det er jer, måske sælge det fra jeres shop eller butik, og hvis det går som det skal, kan i jo begynde og designe jeres eget og køre det med ind. Det ville jeg gøre hvis det er mig. 

Mvh Martin 

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Bail Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Bail Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige sendt dig en pm

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer ikke langt med at bruge under 10.000 kr .. Hvis jeg var jer skulle i ikke bare gøre det for "sjov" . Så skal i brande for det. Hvis det skal være en succes skal du også smide penge op på bordet og arbejde for det. Derefter hvis det går godt kan i let tjene de penge ind på nogle år..

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

wurtz2208:

Hej alle her på Amino.

Et par drenge og mig selv besluttede her den anden dag, at det kunne være sjovt at starte egen virksomhed. Vi så at mange har haft succes med at sælge tøj, og da vi selv går meget op i stil, syntes vi du kunne være spændende at starte vores egen lille virksomhed. Indtil videre har vi snakket lidt om hvad slags tøj, vi gerne vil sælge og vi arbejder på et logo. Men nu sidder jeg og tænker, fordi at komme med ideer er en ting, men en anden ting er at udfører dem. Kunne jer her på Amino komme med en ide til hvordan vi kunne udvikle vores virksomhed? f.eks. sidder jeg og tænker på hvordan, hvis vi designer en trøje, hvordan vi skal skaffe trøjerne? jeg har nemlig ikke lige 10.000-30.000 kr. at bruge af. :)

På forhånd tak!

No offense, men så lyder det absolut ikke gennemtænkt...Et par drenge og mig..

Hvad byder i ind med? Hvem er designer? budget, udviklingsplan, selvstændige kvaliteter, salgskvaliteter.

Tøjbranchen er hårdt ramt...har du/i råd til at køre med underskud?

Mvh. Martin

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin slot det er lige til 5 stjerner. Det kan hvis ikke siges mere præcis end det :-)

- der skal meget mere styr på det.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)