Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en webshop, der mangler trafik - eller et velbesøgt site med ledig annonceplads?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
 www.easyads.dk er nu klar til en betatest - Jeg mangler 2-3 webshops, som er interesserede i at annoncere gennem netværket... Det koster ikke noget udover en procent af de genererede salg - f.eks. 10%... Hvis du vil hjælpe med at teste systemet, kan jeg tilbyde et halvt år, uden gebyr til www.easyads.dk - med andre ord - du betaler kun provisionen til affiliates.

 

Ligeledes mangler jeg folk med velbesøgte websites, som ønsker at teste affiliate delen. Der ligger tre kampagner i systemet p.t. - 2 leadkampagner + en klikkampagne... Du bliver naturligvis betalt for leads/kliks, du genererer...

 

Håber, i vil hjælpe!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg kunne godt være interesseret, men har et par spørgsmål:

1) Der er minimumsbudget på 2500 per kampagne. Hvad betyder det. Skal de betales up front, oghvad sker hvis jeg senere afmleder mig.

2) Lad os sige at jeg giver 10% komission på et salg. Hvor stor en del får affiliate, og hvad skal jeg betale til jer (udover eller inkluderet i de 10%)?

Usikkerhed på dette område kan godt afholde folk fra at tilmelde sig.

Input: Jeg synes det er uovcerskueligt at skulle lave bannere i allle mulige dimensioner. En funktionalitet hvor affiliate kan anmode annoncør om et banner i en bestemt størrelse vil være super cool. Så kunne jeg nemt komme i gang, og først tilrettet banneret når der rent faktisk "er kunder i butikken".

Fedt med noget konkurrence på dette område iøvrigt :-)

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper - mange tak for den konstruktive kritik....

 

1) Der er minimumsbudget på 2500 per kampagne. Hvad betyder det. Skal de betales up front, oghvad sker hvis jeg senere afmleder mig.

 

Der skal ikke betales noget forud (i hvert fald ikke, før jeg brænder næsen på dårlige betalere)... Der faktureres pr. måned for kontoens aktivitet. Jeg har rettet betingelserne, så de lyder således i forbindelse med opsigelse: "Fra annoncørens side skal samtlige kampagner dog have været aktive i minimum 3 måneder eller have opbrugt det fastsatte budget, inden aftalen kan opsiges..."

 

2) Lad os sige at jeg giver 10% komission på et salg. Hvor stor en del får affiliate, og hvad skal jeg betale til jer (udover eller inkluderet i de 10%)?

 

Har tilføjet følgende til betingelserne: "Administrationsafgiften til EasyAds.dk udgør som standard 25% af totalprisen for en visning, et klik, et lead eller et salg.

Eksempel: Du betaler i alt kr. 5 for et lead - f.eks. en tilmelding til dit nyhedsbrev. Administrationsafgiften til EasyAds udgør således kr. 1,25, mens affiliate modtager de resterende kr. 3,75."

 

Her er det så, at de shops (der er plads til 1 mere), som starter op i betatest perioden får de første 6 måneder, uden administrationsafgift - så hele beløbet går direkte til affiliate. Efter denne periode, vil jeg fortsat forsøge at køre med den laveste administrationsafgift - systemet er bygget op, så mest muligt kører automatisk, selv om der selvfølgelig vil være noget manuelt arbejde i forbindelse med fakturering/udbetaling.

 

Input: Jeg synes det er uovcerskueligt at skulle lave bannere i allle mulige dimensioner. En funktionalitet hvor affiliate kan anmode annoncør om et banner i en bestemt størrelse vil være super cool. Så kunne jeg nemt komme i gang, og først tilrettet banneret når der rent faktisk "er kunder i butikken".

 

Jeg vil overveje, hvordan dette kan implementeres!
 

Hvis du vil være med i betatest perioden, kan jeg tilbyde dig at lave et proffessionelt bannersæt uden beregning - dog med den begrænsning, at det ikke må anvendes udenfor EasyAds netværket


Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nordestgaard

 

Jeg kunne godt være interesseret, hvis følgende er forstået rigtigt:

Jeg vil gerne give 10% i provision ved et givent salg. En kunde køber varer for (inkl. moms) kr. 500,00 + fragt for kr. 50,00. Min udgift bliver kr. 50,00, som så giver dig kr. 12,50 og affiliate kr. 37,50. Der er ikke andre former for udgifter, så som faktura gebyrer mm.

Min udgift afregnes hver måned, altså ingen penge up-front (som Partner-Ads kræver) ...

Bindingsperiode er minimum 3 måneder eller kr. 2500,00 (inkl. moms?) ...

Administrationsmodul giver oversigt over bannere, som stilles til rådighed af mig og kan ændres (hvis behov), oversigt over hvem der benytter mine bannere, oversigt over klik/provisioner mm.

 

Jeg kiggede på siden og fandt et par fejl:

under "annoncør" står der "annocør info" 2 gange

under "om" er der fejl i "kontakt os"

under "affiliate" er der fejl i "affiliate info"

og så mangler der en "knap" til "forsiden"

 

 

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svarene, det lyder yderst rimeligt.


Hvis du vil være med i betatest perioden, kan jeg tilbyde dig at lave et proffessionelt bannersæt uden beregning - dog med den begrænsning, at det ikke må anvendes udenfor EasyAds netværket


Det er næsten et tilbud man ikke kan sige nej til. Jeg er frisk på en beta test med www.copha-watches.dk (10% salgssprovision)



 



Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael - Undskyld det sene svar (har været på en lille miniferie med min familie - vigtigt at huske som iværksætter :))

 

Jeg vil gerne give 10% i provision ved et givent salg. En kunde køber varer for (inkl. moms) kr. 500,00 + fragt for kr. 50,00. Min udgift bliver kr. 50,00, som så giver dig kr. 12,50 og affiliate kr. 37,50. Der er ikke andre former for udgifter, så som faktura gebyrer mm.

 

Det er helt korrekt antaget - for at gøre kampagnen attraktiv for affiliates anbefaler vi dog en provision på 10% til affiliates (+ 2,50% i administrationsgebyr, som dog ikke opkræves i testperioden på de første 6 måneder).

 

Min udgift afregnes hver måned, altså ingen penge up-front (som Partner-Ads kræver) ...

 

Også korrekt - Vi opkræver intet på forhånd, så længe vore annoncører betaler til tiden :)

 

Bindingsperiode er minimum 3 måneder eller kr. 2500,00 (inkl. moms?) ...

 

Yep!

 

Administrationsmodul giver oversigt over bannere, som stilles til rådighed af mig og kan ændres (hvis behov), oversigt over hvem der benytter mine bannere, oversigt over klik/provisioner mm.
 

Administrationsmodulet giver mulighed for at oprette/ændre kampagner samt statistik... Under testperioden vil vi forsøge at opfylde annoncørenes ønsker og tilpasse administrationsdelen, så den opfylder de ting, annoncørerne har behov for.


 


under "annoncør" står der "annocør info" 2 gange



under "om" er der fejl i "kontakt os"



under "affiliate" er der fejl i "affiliate info"



og så mangler der en "knap" til "forsiden"

 

Jeg har netop uploaded den nyeste version, hvor disse fejl er rettet!


 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)