Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonpasning tilbydes

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er en glad iværksætter der virkelig brænder for min idé og har mange flere idéer "liggende i skuffen". Jeg har selv lavet hele mit setup i Telesvar fra idé, forretningsplan, til hjemmeside, SEO, hvilket jeg arbejder meget på at lære mere om, med god hjælp fra AminoerSmile.

Jeg har også lavet lidt markedsføring via Sociale medier, netværk etc. men jeg mangler kunder...der er pt. ikke nok til, at det hele kan løbe rundt. Derfor har jeg spekuleret en del i, hvad jeg selv kan gøre, for at jeg kan komme videre med mit projekt. Jeg har backup i forhold til telefonpasning ved mange henvendelserSmile

Jeg skal gerne bruge nogle timer i form af kundeservice/support (kun indgående kald og e-mail) for mindre virksomheder fra 1. April 2012. 

Jeg sender dig gerne mit CV og referencer, så du kan se min erfaring i forhold til kundeservice/ telemarketing, hvis du skal bruge min assistance.

-Har du en god idé til mig eller nogle timers kundeservice, så er jeg meget lydhør!

Kontakt mig gerne her.

Idet min virksomhed tilbyder telefonpasning, har jeg de værktøjer der skal bruges i forbindelse med kundeservice. 

God dag på Amino!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)