Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt Amino hygge i København i aften

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle dejlige mennesker (mest jer fra københavnsområdet)

Foråret er lige oppe over og det lader til at EU som helhed alligevel ikke går konkurs lige med det samme. Minimum en af tingene skal vi fejre :-)

Derfor, lad os mødes i aften (fredag den 2 / 3-2012) på WannaB til en kop kaffe, en øl, en bid brød, hyggeligt samvær og for at lære hinanden at kende in real life.

Anja Lysholm, Jesper Norbøl (mediamouse) og undertegnede starter hyggelighederne allerede kl 17.00
Kig forbi og sig hej.

Det er lige meget om du kun kan være der i en halv time eller vil være med på at drikke øl til den lyse morgen, blot du kommer forbi og siger hej til alle de andre spændende og sjove Aminoer :-)

Lokationen er WannaB: http://findvej.dk/Kompagnistr%C3%A6de4,1208

Vi ses fra kl 17 og frem. Vær frisk og nyd det første tegn på forår med os andre :-) 

PS, jeg tager et par sorte sokker med til de første fremmødte - har godt gang i min strømpe pusher webshop og vil fejre det med en skål...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

I'm in! :-)

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:
Derfor, lad os mødes i aften (fredag den 23 - 2012) på WannaB til en kop kaffe, en øl, en bid brød, hyggeligt samvær og for at lære hinanden at kende in real life.

Overskriften antyder i aften og teksten d. 23, måske en god idé at rette en af dem :)

Ha en hyggelig aften.

Køb ren argan olie her

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, vi ses! (Pokkers, jeg skulle jo have haft en stak bøger med så - så kunne vi holde gavefest!)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige smidt en skråstreg ind i datoen så der ikke er tvivl - det er i aften. ;-)

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Jeg har lige smidt en skråstreg ind i datoen så der ikke er tvivl - det er i aften. ;-)

Havde allerede noteret d. 23. marts i min kalender :) 

Dbh. Yngvi

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg kan desværre ikke komme :( - Næste gang så meld gerne ud i lidt bedre tid så vi jyder har en chance for at krydse hele 2 broer for at møde op!

Men et lille tip til dem der møder op, hold godt øje med både Nicolai og Yngvi's sokker, i kan være heldige at score 30 par, måske endda 60 par i forhold til deres fornemme handelsvilkår på www.sortesokker.dk :) 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hold kæft hvor jeg glæder mig.
Det er lang tid siden vi har holdt en helt straight og uforpligtende Amino Bar.

Til de "nye" kan jeg fortælle at WannaB er det sted hvor Anja, Nicolai, jeg og en 4-5 andre Amino'er for første gang mødtes og fik sat ansigt på hinanden. Det må være 7 eller 8 år siden vi mødtes dér. Så det kan bare ikke blive mere old school.

Reglerne er meget simple:

- Amino Bar er der hvor de rigtige iværksættere mødes og snakker om iværksætteri m.m. og i det hele taget bare har en rigtig hyggelig aften.-

- Man skal ikke melde sig til - man dukker bare op hvis man har lyst.

- Hvornår det slutter er der ikke noget fast tidspunkt på og hvor vi ender henne senere på aftenen er uvidst, så det er med at hoppe på når vi starter på WannaB.

- Og hvad der snakkes om til Amino Bar, bliver på Amino Bar. Så går man og tumler med nogle tanker og ideér og har brug for at vende det med nogle "ligesindede", så er det hér man kan gøre det.

Ses!
/Jesper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:
Derfor, lad os mødes i aften (fredag den 2/3-2012) på WannaB til en kop kaffe, en øl, en bid brød, hyggeligt samvær og for at lære hinanden at kende in real life.

Øv, jeg er først i Kbh. tirsdag/onsdag, tæt på at jeg kunne deltage denne gang :-)

God aften til jer alle
/Brian 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Tygsen:
Jeg kan desværre ikke komme :( - Næste gang så meld gerne ud i lidt bedre tid så vi jyder har en chance for at krydse hele 2 broer for at møde op!

Det er ikke let at planlægge spontanitet :-)

Martin Tygsen:

Men et lille tip til dem der møder op, hold godt øje med både Nicolai og Yngvi's sokker, i kan være heldige at score 30 par, måske endda 60 par i forhold til deres fornemme handelsvilkår på www.sortesokker.dk :) 

Hæhæ. jeg tager sorte sokker på. Jeg tager også nogle med som smagsprøver til alle der kommer tids nok (så længe lager haves)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)