Køb et Amino Sponsorlink
Kære Amino'er,
Jeg har brug for jeres kreative kompetencer. Hjælp mig med at finde på nogle skæve og sjove idéer.
På Finando.dk har vi lanceret en smiley-ordning for banker, og jeg vil gerne skabe mere opmærksomhed omkring denne service. Jeg stiller ingen rammer for forslagene, så modtager gerne idéer til både offline og online tiltag.
Nykredit og Jyske Bank har i øvrigt allerede kontaktet mig for opsætning af en profil, så de kan besvare deres kunder/bedømmelser. Håber jeres forslag kan være med til at få flere banker med på idéen, så vi sammen kan skabe mere åbenhed inden for denne branche.
Værdsætter jeres hjælp.
Venlig hilsenKim
Hej Kim
Synes det er en rigtig god idé. Du bør dog være opmærksom på det juridiske i at folk kan anmelde banker offentligt med udtalelser. Jeg ved at Trustpilot bruger mange penge på dette område for at undgå søgsmål.
Lav iPhone Apps - Få Gratis Light-Version af E-bogen | Draw Something Cheat - Word Solver |
Tak for dit input Philip. Lad os holde os til min trådstart.
Jeg søger idéer ;) Der er jo en masse kreative "hoveder" herinde.
Sorry for hi-jack..
Du kunne ringe til XX antal banker og høre om de vil være interesserede. Der skal du nok ikke regne et overvældende antal.
Herefter udformer du en god pressemeddelelse med titlen ala "Banker tør ikke have en smiley-ordning" og et godt stykke kritisk indhold. Ikke helt fint, men i krig og markedsføring må der arbejdes lidt beskidt..
Yes Philip! Mega god idé ;)
Jeg fik forleden et nyhedsbrev fra grisogko.dk med overskrift: Sur smiley
og længere nede: fik vi ikke.
Måske den kan kantes ind, i en sammenhæng.
Sønderup Media - Wordpress, Drupal, Prestashop og Magento hjemmesider med telefonsupport.
@Karsten: Tak!
Andre der sidder med nogle guldkorn?