Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det lyder for nemt

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thiemer:
arbejde når andre tager på stranden eller holder juleferie, at se sine børn mellem 7-8 om morgenen og måske nogle timer i weekenden

Min tidligere arbejdsgiver havde Harry Motor i sin bestyrelse i hans holding, og jeg skulle hilse at sige at han i en alder af ca. 60 opdagede han havde nogle seriøse mangler. Han startede som bilsælger og har bla. været Direktør for Volvo i Australien.

Da han opdagede hans mangler, begyndte han at tage kontakt til hans børn. Han havde ganske enkelt i hans karriere ræs glemt basis værdierne i vores liv.

Hans ord er at du skal værdsættet din familie, når han holder foredrag om virksomhedsdrift, hvis han vel og mærke ikke er himlet.

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fuldstændig enig, men det er man nødt til i opstarts fasen, men selvfølgelig skal man ikke negligere sin familie i 40-50 år (så har man nok ikke nogen) til gengæld så skal man VÆRE FAR når man så er der, og ikke som andre være fysisk tilstede alle aftner, ferier etc men ikke VÆRE der:)))))

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thiemer:

Jeg er fuldstændig enig, men det er man nødt til i opstarts fasen, men selvfølgelig skal man ikke negligere sin familie i 40-50 år (så har man nok ikke nogen) til gengæld så skal man VÆRE FAR når man så er der, og ikke som andre være fysisk tilstede alle aftner, ferier etc men ikke VÆRE der:)))))

Nej, men nu er der mange, der har så travlt med deres virksomhed, at det koster på familiekonto, vennekontoen etc.

I mine øjne bliver det "dyrt" i det lange løb.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan f.eks godt lide at fiske (er nybegynder), men der er garanteret mange der sælger fiskegrej både på nettet og i forskellige butikker, så har svært ved at se det som en mulighed.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg har garanteret ikke set alle hans vidioer, en der nogen du specielt kan anbefale??

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er bare den lille hage ved at sidde og skærer, at du slet ikke kan holde en løn hjemme på det så der er jo ikke noget ved at skærer i 8-12 timer måske endda mere og ikke kan holde en dagløn hjemme på det.

Det med passionen er meget fint, jeg kan f.eks lide at fiske og hører musik, men kan ikke lige se nogle gode muligheder indenfor lige de områder?

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget heldigt, for jeg ved tilfældigvis hvordan en fiskestang skal vende, da jeg selv fisker lidt (som nybegynder), er der et markede for støbte blink, bliver de normalt ikke lavet på fabrik, og dermed i store mængder = billigt??

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fuldstændig enig, men det er man nødt til i opstarts fasen, men selvfølgelig skal man ikke negligere sin familie i 40-50 år (så har man nok ikke nogen) til gengæld så skal man VÆRE FAR når man så er der, og ikke som andre være fysisk tilstede alle aftner, ferier etc men ikke VÆRE der:)))))

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes denne tråd er gået død, uden at der er kommet ret meget frem omkring, hvad man skal starte med??

Det med at være far og alt det andet hører ikke til her, jeg ønsker mere konkrete forslag TAk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

nuser43:
Jeg synes denne tråd er gået død, uden at der er kommet ret meget frem omkring, hvad man skal starte med??

Du vil have hjælp til noget af det mest basale som kræves hos en iværksætter: idéen. Det holder ikke en meter.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)