Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster sådan en side?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Nordahl:
Facebook blokerer disse sider og deres scripts, og gør at de ikke kan bruges længere :-).. Det er svært at forklare præcist hvad Facebook gør. Men de sørger for at du ingen nytte får af at spamme med den side på Facebook.

Facebooks automatiske system blokerer for adgang til siderne, når den er blevet anmeldt gentagende gange.. det er hvad der præcist sker...

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres guldkorn, men har lige et spørgsmål, for brugerne har vel selv liked siden ik, eller delt den? - men er det så fordi de pågældende sider bagefter "misbruger" dette ved hele tiden at sende nye ting til brugerne direkte, eller er det når de ligger andre videoer mv. ud på deres fansider for hyppigt at folk så bliver trætte af det og så anmelder siden?

Prøver bare at forstå det lidt mere i detaljen, da jeg tror min ide er lidt anderledes, men vil selvfølgelig gerne undgå at blive fanget i samme net af facebook robotter :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:

Tak for alle jeres guldkorn, men har lige et spørgsmål, for brugerne har vel selv liked siden ik, eller delt den? - men er det så fordi de pågældende sider bagefter "misbruger" dette ved hele tiden at sende nye ting til brugerne direkte, eller er det når de ligger andre videoer mv. ud på deres fansider for hyppigt at folk så bliver trætte af det og så anmelder siden?

Prøver bare at forstå det lidt mere i detaljen, da jeg tror min ide er lidt anderledes, men vil selvfølgelig gerne undgå at blive fanget i samme net af facebook robotter :)

Siderne anvender like jacking, altså de lokker folket til at trykke like eller dele, før de må se videoen/indholdet.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)