Køb et Amino Sponsorlink
hej forum
står og skal trække data ud af C5, såsom e-mails navne osv, til nyhedsbrev program.
er der en måde hvorpå man kan eksportere debitor info til noget excel eller csv. fil?
Mvh. Mikkel
Hej MC NIELSEN
Hvis du har integreret din C5 og det kan vi hos NN Markedsdata hjælpe dig med ?
Vi har mange kunder hvor vi integrer deres CRM med vores database.
Kan vi tage en snak over telefonen?
Alt efter hvilken version og moduler du har i din C5 så er der lidt forskellige tilgange til det, men her er et bud - se om du kan få den til at passe:
Debitor/Tilpasning/vedligehold/export/debitorkartotek
/Søren
Kafferisteri, kaffeskole, kaffebar
Kaffe & Co: Alt efter hvilken version og moduler du har i din C5 så er der lidt forskellige tilgange til det, men her er et bud - se om du kan få den til at passe: Debitor/Tilpasning/vedligehold/export/debitorkartotek
Du kan sagtens gøre som Søren siger, men ellers kan du også gå i Generelt / Periodisk -> Data manipulation og eksportere den vej igennem. Du er velkommen til at skrive hvis du skal have hjælp med det
Med Venlig HilsenBent B. Pedersen
Bent Pedersen: Kaffe & Co: Alt efter hvilken version og moduler du har i din C5 så er der lidt forskellige tilgange til det, men her er et bud - se om du kan få den til at passe: Debitor/Tilpasning/vedligehold/export/debitorkartotek Du kan sagtens gøre som Søren siger, men ellers kan du også gå i Generelt / Periodisk -> Data manipulation og eksportere den vej igennem. Du er velkommen til at skrive hvis du skal have hjælp med det
Okay har fundet det derinde, men der optræder en masse kategorier af data jeg ikke skal bruge, er det sikkert og afkrydse flere af felterne uden, der sker ændringer i databasen?
og når jeg skal lave en udskrft/udtræk, hvad gør jeg så herefter?
Hej Mikke
Hvis du har en version 2010 eller 2012 ,så kan du trykke [Ctrl]+[J] , så den lave en Excel alle dibtore data
Mv
Kris
Kris Klintebæk: Hej Mikke Hvis du har en version 2010 eller 2012 ,så kan du trykke [Ctrl]+[J] , så den lave en Excel alle dibtore data Mv Kris
Hej Kris
det er concorde C5 3.0 så det nok lidt ældre end 2010 version, hvor meget ved jeg ikke.
Concorde C5 version 3.
menu:
Generelt \ Periodisk \ Data-manipulation
Vælg kartotek DEBKART
Vælg på lokal menu [ALLE FELTER]
[UDFØR]
Så skulle det vrike
Mv.
Kris Klintebæk: Concorde C5 version 3. menu: Generelt \ Periodisk \ Data-manipulation Vælg kartotek DEBKART Vælg på lokal menu [ALLE FELTER] [UDFØR] Så skulle det vrike Mv. Kris
det fandeme rart, du lige vedhæfter et billede, så det blev rigtig overskueligt, mange tak :) !
men, det bringer mig igen, til spørgsmålet om jeg kan afkryse nogle af de felter, som jeg ikke skal bruge?
skal reelt kun bruge navn, firma og email da det er til nyhedsbrev udbyder?
Dem med flueben kommer med , så der er frit valg på alle hylder
Hav fortsat en god dag - lykke med dine nyheds mails
Mv.Kris