Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler Hjælp til facebook fan side.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg er igang med at lave en fan side sammen med nogle venner lidt for sjovt for lige at få prøvet muligheder af indenfor facebook fan pages ind til vidre har jeg brugt et program som hedder pagemodo men jeg syntes stadig det er lidt begrænset hvad man kan uden at skulle betale for det, jeg kunne bla godt tænke mig at gøre så at man skal trykke syntes godt om før man kan komme ind på siden osv.

Så mit spørgsmål går ud på om der er nogle som kender et godt program hvor man kan lave sådan nogle ting inde på facebook uden at skulle ud og betale for det??

MvH Christopher Blicher

Bredbandoversigt.dk Vejen til den lette bredbånds samlinger.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Christopher,

Jeg har ikke selv benyttet mig af forskellige tilgængelige apps derude i forhold til dit ønske, men har i de få tilfælde, jeg skulle bruge det, blot kodet det selv.

Men det du leder efter bliver kaldt for en "fangate" - jeg vil tro du sagstens kan finde en app der understøttet denne feature gratis.

Prøv at google "Facebook fangate". Det første resultat som dumpede frem hos mig, kan måske fortlle dig lidt mere omkring emnet:

http://www.markparrott.com/blog/how-get-free-facebook-fan-gate

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men med de nye pages som FB har lanceret dags dato, er fangates absolut lige meget! Nu kommer det til at fungere lidt ligesom din personlige timline, og apps vil ligge for sig selv og kan ikke bruges som landingpages, men vil samtidig være mere synlige på din profil under coverbilledet.

MVH FSH, social media ekspert ;)

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

fsh93a:
Ja men med de nye pages som FB har lanceret dags dato, er fangates absolut lige meget! Nu kommer det til at fungere lidt ligesom din personlige timline, og apps vil ligge for sig selv og kan ikke bruges som landingpages, men vil samtidig være mere synlige på din profil under coverbilledet.

Hvor er det sørgelig de afskaffer landingpages :S

Jeg har fået lavet en rigtig lækker landingpages for 4 uger siden.

Bliver lidt svære at få folk til at like nu, og få dem fra facebook til hjemmeside :/

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

fsh93a:
Ja men med de nye pages som FB har lanceret dags dato, er fangates absolut lige meget!

Det er jeg ikke enig i. Selvom velkomstsider bliver afskaffet, så er det jo stadig muligt at lave "Tabs" til din Facebook Side og endda op til 810 pixels bredde, hvilket giver nogle gode muligheder design-mæssigt. Hvis du på disse tabs "skjuler" noget eksklusivt indhold via en fan-gate, kan det bruges ligesom før. Og det er jo faktisk stadig muligt at indstille en landingsside i forbindelse med annoncering, hvorfor en fan-gate også i annonce-sammenhæng kan være relevant. 

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej okay, det var måske også at tage munden for fuld. Selvfølgelig er det ikke lige meget. Og du kan stadig bruge dine tabs/apps til nogle rigtig fede ting - til at promovere din busines etc etc...

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)