Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg min egen webshop???

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg går og leger med tanken at starte min egen webshop. Jeg har ikke den store erfaring indenfor webshops, men jeg synes det er et rigtig område, som jeg gerne vil involveres i. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan jeg kommer i gang? kan jeg selv lave en webshop, eller skal jeg betale professionelle for det? hvor/hvordan kan jeg evt. lærer at starte egen webshop?

På forhånd tak for jeres svar! :)

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dalle, få en proffesionel til at lave en side til dig. Der er rigeligt andet at tage sig til. Grossister, reklame, regnskab m.m. Så helt klart, hvis du ikke har forstand på hjemmesider, så få en anden til at lave en for dig. Også for at sikre et ordentligt look.

Mvh Henrik

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dalle nu skal du høre!

Det jeg vil men er, at du skal gøre det du gerne vil. Det du interessere dig for, hvis du ikke laver det du interessere dig for, hvorfor så lave det?! Jeg har fundet rigtig stor inspiration ved manden Casper Blom, han startede billigegolfbolde i en meget tidlig alder, og har knoklet siden op siden. Det var noget med han havde tjent mellem 6-7 cifret tal. Han har lavet nogle gode ting, og dem syntes jeg du skulle se på først inden du begiver dig ud i det, der er virklig mange ting, man skal have taget stilling til. Men her kommer nogle af siderne som jeg håber du kan bruge! 

http://kristoffer-hjerrild.dk/der-er-penge-i-alt/

http://www.hjemmejob.dk/succes-historier/succes-med-salg-af-golfbolde-pa-nettet/ 

Rigtig inspirerende efter min mening, og der findes endnu mere gude-stof indeunder hans blog/hjemmeside: www.casperblom.dk tjek lige den ud også nu hvor du er igang :) 

De allerbedste lykønsker
Mads Grønning 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dalle,

hvis du beslutter dig for at få din webshop lavet, tilbyder Danhost i den perfekte "begynder"-webshop for kun 500 kr. i oprettelse og 399,- i månedligt abonnement. Så udgiften til en ekstern programmør er ikke synderlig omkostningsfuld.

Denne Basis Webshop har indbygget alt hvad du skal bruge når du starter din webshop op:

  • Betalingsmodul
  • Gratis support
  • Søgemodul
  • Kontaktmodul
  • Nyhedsbrevsmodul
  • Plukliste
  • Adresselabels
  • Funktion til søgemaskineoptimering
  • Startguide: Let at sende pakker

Der er selvfølgelig en demo webshop, så du kan prøve brugervenligheden af og opleve hvor let det er at uploade alle dine produkter.Blot send os en mail, hvorefter vi sender dig et link. Se evt. også www.danhost.dk/web/shop

Med venlig hilsen
Danhost
salg@danhost.dk
Tlf.: 87 11 87 87

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er 2 måder at købe en shop på.

1 - Betal f.eks 3.900 kr og derefter 9 kr pr mdr. - Så får du en unik designet shop hvor du ejer alt, det ville være for langt at skrive her hvor mange moduler du får med gratis, blot at vi f.eks installere dem der ønskes, lige fra betalings system til nyhedsmail, blog og Facebook.

2 - Betal f.eks 1 kr op til xxx og derefter 399-599 pr. mdr i "al evighed" uden du ejer hverken platform, billeder, logo osv osv - Sådan en shop koster så 4.800 pr. år og er tit bundet i 5-6 år. og for det meste er det template de bruger.

Om nogle dage fremlægger vi vort nye site da vi har fået de referencer vi skulle bruge - det skal nok skabe panik i andedammen.

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Brænder du for at lave din egen webshop og har tiden til det så kig på open source løsninger som f.eks. Prestashop, nopCommerce, Magento osv.

Er det for at spare penge du selv vil lave din egen webshop så tænk over hvor meget tid du bruger på at få sat dig ind i hvordan en webshop konfigureres, udvides og virker. Du sparer højst sandsynligt intet i det lange løb ved at bruge 2-3 måneder på at få en shop op at køre i forhold til at købe en færdig shop som hurtigt sætter dit salg igang og skaber omsætning næsten med det samme.

Komplette webshop løsninger kan fås fra 3000-100000 afhængigt af hvad du vil sælge og niveau af funktioner & design. Altså afspejler dine krav også prisen.

 

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var mig, så ville jeg nok leje en løsning, som fx den Danshop tilbyder, og så undlade at prioritere designet for meget i starten.

Hvis der så kommer lidt respons, så ville jeg overveje at få en professionel designer på.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor leje når man kan eje ? og dette endda til lavere pris, tager du et hosting firma som f.eks tager 500 (og jeg tænker ikke på Danhost) skal man tit betale et år forud dvs 399 x 12 + 500 = 5.288 kr - så kan jeg ikke se hvorfor man ikke skal købe et site til 3.900 kr ALT INKL. til evigt eje.

Mvh

HH

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tject openchart ud. Super nemt at opsætte og lige til at gå til

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)