Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv selvstændig vognmand / chauffør for 0 kr

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 31. Dec 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Lyst til at blive selvstændig vognmand / chauffør for 0 kr?

Jeg er pt selvstændig vognmand, og pga andet job skal jeg afvikle min lille enkeltmandsvirksomhed.
Jeg har derfor et super tilbud til dig.

Læs her

Sted: København

DET FÅR DU
1. Du overtager bilen for 0 kr. Men du skal betale for omregistrering af bilen.
2. Du overtager en billig leasingaftale og serviceaftale som udgør 5200 kr +moms /mdr
3. Bilen er reklameret (sådan en omgang koster 5000kr)
4. Jeg giver dig den nødvendige informationer om jobbet. Dvs. gratis oplæring(selv om der ikke er meget lære)
5. Du overtager en vagtplan som hedder man-fre ca. 8 til 16.30 +/-1time  Dvs. gode arbejdstider. Ændringer til vagtplan kan selvfølgelig ske.
6. Jeg sikrer dig en kontrakt med et af landets største kurer virksomhed. Har du spørgsmål til kontakten, så lad mig høre. Er ikke alt jeg må offentliggøre.

OM BILEN:
Bilen er en Fiat Ducato lang og høj model med sidekofanger, og plads til 5paller, på gule plader naturligvis. Den er fra 2010. Har overholdt alle service og er generelt godt vedligeholdt. Den har en mindre bule i siden men er næsten ikke til at spotte. Har aldrig haft problemer med den og har altid været glad for den. Den har kørt i skrivende stund 85.000 km.
Den er som skrevet reklameret.
Det er en god bil i en god størrelse, og det har en klar fordel for dig! Du kommer nemmere rundt i byerne og du slipper for de store tunge slæbeture. Og det vil du blive glad for!
Du overtager sækkevogn, Garmin GPS, flyttetæpper, m.m.

INDTJENING
Du har gode indtjeningsmuligheder. Ønsker du at arbejde mere end din vagtplan, kan du sagtens gøre dette, og naturligvis øge din indtjening.

Jeg selv, med 8-9 timers daglig kørsel, har +/- 40.000 kr excl moms.

UDGIFTER
Udgifterne kan holdes lave, og selve bilen har du ikke udgifter til, det er derfor du har en serviceaftale.
Du har naturligvis udgift til forsikring, prisen afhænger af din aftale med forsikringsselskab.
Du har ca 6000 excl moms udgift i diesel mdr. Men også afhængigt af rabataftale med olieselskab.
Revisor - få timer årligt, det er ultra simpelt regnskab.

KRAV TIL DIG
1. Du skal have ren straffeattest. Evt pletter kan der ses bort fra, alt efter karakter

2. Du skal kunne yde en god service

3. Kendskab til KBH er en fordel - men ikke et must. Du lærer hurtigt byen at kende :)

4. Du skal snakke og skrive dansk godt.

5. Du skal have et cvr.nr

HVAD KØRES DER MED?
Der køres med alt hvad kunderne bestiller. Breve, Pakker, Kasser, Nøgler, Dokumenter, - alt hvad man kunne tænke sig. Ofte lettere kasser og breve. Så sjældent stort slæb.

Jeg forventer du kan overtage hurtigst muligt

Der er absolut ingen rotter eller fejet noget under gulvtæppet. Jeg skal bare have afviklet det hele inden jeg starter på noget andet

Har du spørgsmål, så spørg løs.
Er du interesseret, så skriv en besked her på amino, eller på baysal_26(at)hotmail.com

Mvh Ahmet

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 55
Fra  TranPro Skrevet kl. 15:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra det er en 3500kg liftvogn ikke?
Forsikring på sådanne en bil er ikke billigt, jeg har selv været i branche i mange år.
Hvis du er nyopstartet vognmand og ikke har været i branchen før, skal du nok regne med en årlig pris på 20000kr og opefter alt efter hvor heldig eller uheldig du er. Så har eventuelt interesseret en ide om udgifterne

Fra Greve
Tilmeldt 31. Dec 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej peter

Nej det er ikke en liftbil men en kassevogn jeg betaler ca 11000 kr hos if forsikring nu

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 23:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Debatten er nu sat ind på Amino igen, da debatstarter er blevet Amino Plus medlem.
Tillykke med det og vi glæder os til at give dig en masse fordele på Amino.

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

KAn man ikke køre i jylland i stedet??

Fra Greve
Tilmeldt 31. Dec 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Levi
Hvad tænkte du på ?
At kører for kurere firmaet i jylland eller bare at overtage bilen

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 20:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

tror han tænker overtage vognen og køre i jylland istedet for sjælland.

hvis det er en mulighed kunne det helt sikkert også være noget for mig.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 15. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har du fået dit firma afviklet?

Mvh. Morten

Fra Greve
Tilmeldt 31. Dec 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kennet

Ja det er en mulighed. du bestemmer helt selv hvad du vil med bilen. Det var bare en mulighed jeg ville give hvis der var nogen der ville være vognmand....... der er jo mange indlæg fra folk der gerne vil starte i en kurer / chauffør branchen.

Fra Greve
Tilmeldt 31. Dec 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej morten

Nej firmaet er ikke helt afviklet endnu......

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)