Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du sider som relaterer til brugskunst/kvinder - så har jeg et nyt affiliate program til dig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hejsa derude, har lige startet et nyt affiliate program for min brugskunst side. 

Der er varer som lamper, tekopper, kortholdere og meget mere. Programmet ligger foreløbigt hos partner-ads.dk - og du får 10 procent at alle køb (minus forsendelse). Du må slå dig løs på facebook med det, og der er rigtig fine muligheder for at opbygge affiliate sites som relaterer til de forskellige nicher. Jeg satser også på der snart kommer et produkt feed. 

Da jeg selv er erfaren indenfor affiliate, så vil jeg meget gerne hjælpe dig med at markedsføre mine produkter, så send en PM hvis du søger hjælp. Desuden så står jeg klar til at producerer flere bannere i andre størrelser og gøre alt for du får succes med programmet :-)

Jeg søger også et par erfarende folk til at kører programmet via Adwords - så hvis du har rigtig fin styr på det, og kunne tænke dig at prøve programmet af via adwords, så smid mig en PM. Der er lukket for adwords, men er klar på at åbne det op for et par stykker. 

Har du spørgsmål, holdninger, tanker, så fyr løs :-)

Mvh Jesper - forbrugskunst.dk

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadig åben for Adwords for 1-2 personer :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et standpunkt til man tager et nyt: Adwords er åben for alle nu.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har taget et nyt standpunkt - Adwords er lukket. Men jeg har øget procentsatsen til enorme 20 procent! Plus jeg har fået lavet shoppen om, så betalingen fungerer meget lettere, og den konverterer meget meget bedre nu. 

Nu mangler jeg bare noget trafik fra affiliates? :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)