Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny åbnet sexshop sælges

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

Jeg sælger min nyåbnede online sexshop, pga. tidsmangel.

(jeg skal lige sige at jeg ved ikke om det er her man sælger sin webshop, jeg har godt nok set at der er en virksomhedsbørs men da shoppen ikke er cvr registreret er det teknisk set ikke en virksomhed

Der medfølger 2 domæner:

www.venus69.dk

www.venus69.eu

Mailliste (nyhedsbrev)

10 @venus69.dk email kontier

Der er etableret kontakt til over 10 forskellige leverandøre. 1 dansk 1 amerikansk og resten er indenfor EU.

Hos 3 af leverandørene inkl. den danske er der mulighed for dropshipping. Antallet af vare der kan dropshippes er over 10000 så du kan sagtens drive shoppen som dropshipping alene. 

Du får adgang til produkter som ingen andre danske sexshops sælger.

Der er lige pt over 1100 varenumre nogen med engelsk tekst, de eneste du skal gøre er bare at oversætte tekster og tilføje produkter.

Shoppen er gået live den 16. januar 2012, der har været ca 750 besøgende indtil videre men der er heller ikke blevet lavet nogen former for reklame.

Det er en dandomain webshop som koster 299 kr om måneden ekskl. moms. Der skal ikke betales før april måned. 

Mailliste koster 49 kr om måneden ekskl moms

Dankort kan tilknyttes.

Der er tilknyttet paypal.

Pris 12500kr 

Hvis du har et seriøst bud kan prisen forhandles. 

Mvh Venus69

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige glemt at smide kontakt oplysninger: admin@venus69.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Debatten er nu sat ind på Amino igen, da debatstarter er blevet Amino Plus medlem.
Tillykke med det og vi glæder os til at give dig en masse fordele på Amino.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venus..

Det var ikke langtid du gav din webshop? Ikke engang 2 uger? 

Du skriver ikke om der har været nogle ordre?

750 besøgende på 2 uger er sku da ret godt gået eftersom den vel ikke engang rangerer på google endnu?

Har du en analytic der kan vise disse besøgende?

12.500 - er der varelager med i denne pris? For hvis ikke kunne jeg vel bare oprette en DanDomain ( som du også siger det er ) og så bruge lidt tid på leverandør søgning, så har jeg vel sparet godt 10.000?
Eller hvordan skal det forståes?

Richard 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

flot butik, men lidt mærkeligt du sælger efter r 2uger

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard.

Shoppen har været online i 6 uger, den er gået live den 16. januar Smile

Ja, jeg har google analytics og dandomain statistikker som er integreret i shoppen.

Nej, der følger ikke varelager med.

Det man får er en færdig og flot webshop. Hvor man blot skal tilføje produkter og oversætte nogen af produkt beskrivelserne til dansk da nogen af dem er på engelsk. 

Man får det arbejde jeg har lagt i det (design, leverandørere, produkter, youtube, link building osv osv..)

Man får konceptet.

Man får 2 domæner (der er en grund til at jeg også købt eu domæne

Og for at gøre det lidt nemmere for køberen, vil jeg i nat tilføje flere produkter og videoer.

Mvh

Venus69

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen der kunne tænke sig at stille spørgsmål over telefonen, smid mig en pm og jeg sender dig mit nummer, jeg kan også ringe til dig hvis det passer dig bedre:-)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skulle give din hjemmeside en chance, ved godt du har "tidsmangel" - men nu er det meste jo klaret, da du jo har en kørende hjemmeside, med produkter og videoer osv..

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Seiven.

Jeg ville ønske jeg havde tid til det. Men jeg er også i gang med et helt andet projekt som er mere indenfor min interesse område og det tager alt min tid.

Hvis jeg skulle forsætte på Venus69 så skal jeg enten sove 2 timer hver anden nat eller ansætte nogen til at lave det og det har jeg ikke penge til. 

Tak for din indlæg:-)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

venus69.eu:

Hej Seiven.

Jeg ville ønske jeg havde tid til det. Men jeg er også i gang med et helt andet projekt som er mere indenfor min interesse område og det tager alt min tid.

Hvis jeg skulle forsætte på Venus69 så skal jeg enten sove 2 timer hver anden nat eller ansætte nogen til at lave det og det har jeg ikke penge til. 

Tak for din indlæg:-)

Puha du lyder som en travl person. - har du iøvrigt overvejet at lede efter en partner? hvor i deler overskuddet og sådan? - Det kan være lidt nemmere at finde, end en eventuel køber.

Held og lykke, uanset.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)