Køb et Amino Sponsorlink
Høhøhø oldest trick in the book!
Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger billige dæk over nettet ;)
Det er spændende at se hvor god trådstarter er til krisehåndtering, eller om man undlader den del og bare aldrig poster herinde igen.
EDIT: Jeg forstår i øvrigt ikke man vil sætte sit (gode?) rygte på spil ved den slags, der er sgu langt bedre måder at vise sine produkter frem og få opmærksomhed.
I en verden hvor det at "bump'e" sin egen tråd er tilladt (omend ikke altid vellidt) forstår jeg ikke hvorfor det er nødvendigt at lægge det her "slør" ud, i stedet for at acceptere at folk tilsyneladende ikke gider kommentere indlægget.
Jeg følger også selv interesseret med.
Hej Pernille, velkommen til Amino - har du benyttet dig af tilbuddet, for i så fald vil jeg personligt gerne høre mere om din oplevelse :-)
Hauthorn IT - Ønsker du en professionel WordPress hjemmeside, effektiv søgemaskineoptimering eller en wordpress backup aftale?
Jeg vil råde Danhost til at stoppe dette. Jeg står netop selv og mangler webshop / webside. Men ser det nu som et useriøst firma, der ikke er voksen nok til opgaven. Desværre :(
colaflaskeN: Jeg vil råde Danhost til at stoppe dette. Jeg står netop selv og mangler webshop / webside. Men ser det nu som et useriøst firma, der ikke er voksen nok til opgaven. Desværre :(
Mon ikke Danhost har fattet at det ikke er særlig smart.
Med Brandsikre Hilsner
Kenneth Boysen, Brandteknisk rådgiver
Min passion ligger indenfor brandsikkerhed, som du kan se hvis du besøger min blog om emnet, kennethboysen.dkVed siden af jobbet som blogger, lever jeg af min shop, hvor jeg sælger sikkerhedsskilte. Læs mere på min amino profil.
colaflaskeN:Men ser det nu som et useriøst firma, der ikke er voksen nok til opgaven. Desværre :(
Jf. deres hjemmeside, har de eksisteret siden 1997, så det virker på mig, mere som en medarbejder, der lige har fået en fiks idé. Firmaet behøver ikke være useriøst, blot fordi en enkelt medarbejder er det.
Den smarte medarbejder, har forhåbentlig lært lektien nu :-)
MVH
Thomas
Hej John og alle i andre Amino-brugere.
Takket være dit indlæg, har vi undersøgt sagen og kan oplyse jer om, at dette er en meget beklagelig fejl. Vores virksomhed har eksisteret siden 1997 på et højt professionelt plan og derfor er en sådan fejlagtighed ikke acceptabel. Vi har nyligt fået en ny medarbejder, som beklageligvis er trådt over grænsen. Den lille kommentar sender ganske rigtig et helt forkert signal ud om, hvem vi er – særligt da vi er et seriøst firma, der har mange store samarbejdspartnere indenfor IT-branchen. Vi håber derfor meget at i kan se bort fra kommentaren, da vi har taget hånd om sagen.
Fortsat god dag til jer alle
En komplet løsningPrisen er kun 249,-/md. (ex. moms) og så får du en webshop, der allerede i dag er klar til alle dine produkter. Du er velkommen til at prøve vores demo, så du selv kan opleve brugervenligheden: Webshop hos Danhost
Hej Andreas,
Vi laver webdesignet i et CMS-system, hvor du netop har tilladelse til at oprette alle de sider du nu føler du har behov for. Hvis du er interesseret, kan du prøve CMS-systemet af i vores demo?
Med venlig hilsenDanhost
Danhost ApS:Vi håber derfor meget at i kan se bort fra kommentaren, da vi har taget hånd om sagen.
S'føli'.Flot svar. Sådan skal det gøres.
Venlig hilsenHans
Jeg sælger mit fede hus - klik på billedet og se mere.
- Tekstforfatter med uddannelse, ekspertviden og mange års erfaring - kjer@kjers.com
- Partner i Tekstspot.dk - Landets bedste hold af freelanceskribenter.