Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til sponsorater af fodbold spillertøj

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vonheimann:
Ved du, eller andre, hvordan det fungerer, hvis de f.eks. ønsker at sponsore med 1000 kr? Skal jeg have noget med, som skal underskrives. Evt. klub underskrift eller andet.

Foreningens kasserer skal skrive en faktura, som sponsor så betaler. Så er der styr på, at pengene strømmer synligt i den rigtige retning.

Det er også muligt at lade leverandøren af tøj sende regningen direkte til sponsor - det kan der være en moms-mæssig fordel i.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Foreningens kasserer skal skrive en faktura, som sponsor så betaler. Så er der styr på, at pengene strømmer synligt i den rigtige retning.

Det er også muligt at lade leverandøren af tøj sende regningen direkte til sponsor - det kan der være en moms-mæssig fordel i.

Venlig hilsen

Hans



 Okay. Tror jeg vil bruge først nævnte, da der nok vil komme nogle forskellige sponsorere og det andet vil være stort arbejde.

Mange tak for hjælpen :) 

Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim

Jeg er medlem af bestyrelsen og sponsor udvalget i en lille håndboldklub i Vanløse, vi gjorde det at vi tilbød erhvervslivet og venner og bekendte at sponsorere en enkelt spiller hver, det kostede sidste år 499 kr, dette indkluderede en spillertrøje til spilleren og så var der ca 220 kr i overskud, det gav et overskud til holdet incl reserve spillere på 4500,00 det skal siges at det var et hold bestående af 13årige piger.

jekor

http://www.sumba.dk/

Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

du kan se på denne hjemme side hvad vi ellers har gjort

http://www.vhc-vidar.dk/index.php/sponsor-info

vi har også vores lille VHC vidar´s venner hvor vi har ca 300 der betaler 100 kr om året, de får så en nyhedsmail en gang i kvartalet, alene ved 40 venner får i 4000 kr

hilsen jekor

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jekor.

Tak for indlæg.

Det gav mig idéen til i hvert fald at få oprettet en "Sponser info"-side på vores hjemmeside.

Det lyder interessant med VHC vidars venner. Kan du fortælle nærmere om det?

Vi er en lille klub og som sådan næsten ingen sponsere. Hvis klubben mangler en sponser, så sørger vores formand som regel for det. Men der er ingen skilte eller reklamer rundt omkring banen og/eller i klubben.
Det betyder også, at vi derfor får nogle begrænsninger og som hold skal vi individuelt selv ud og finde sponsorer.

Jeg kan derfor ikke tilbyde folk skiltereklamer og et kort med "venner" ser umiddelbart også begrænset ud, men jeg glæder mig til at høre mere omkring det.

Venlig Hilsen
Jim Heimann 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)