Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til sponsorater af fodbold spillertøj

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

først og fremmest vil jeg gerne sige, at jeg ikke skriver her fordi vi søger sponsorater af jer.

Det ligger sådan her, vi er en lille fodboldklub i Odense, vi spiller Serie 5 og har ikke de store ambitioner. Evnerne er der faktisk heller ikke.

Nok om det. Jeg tror på, at det stadig må være muligt at kunne finde nogle som ønsker at sponsore. Dog må det lyde af meget, hvis jeg ringer til folk og spørger om de ikke vil sponsore 4000,- til et sæt spillertøj. Det er jo i virkeligheden begrænset hvor meget at det vil hjælpe dem. Det skal gøres af lyst til at hjælpe.
Derfor gik jeg med tanken om, at få flere til at sponsore og simpelthen dele pengene/reklamerne ud på den måde.

Nogen der har erfaringer med det?
Er det stadig muligt for virksomhederne at trække det fra i skat? Hvordan sørger jeg for, at de kan dette?

Sådanne ting vil jeg gerne have på plads, inden at jeg evt. ringer til/besøger virksomheden.

Vil det være en fiasko at ringe til virksomheder i nærheden, eller bliver jeg simpelthen nødt til at besøge hver enkelt? Det bliver en masse arbejde, men man må naturligvis arbejde for det, hvis man vil have noget gratis.

Vi har også leget med tanken om, simpelthen at tilbyde vores arbejdskraft(af 20 mænd) til en virksomhed. Ville nogen kunne hoppe på den vogn? Eller vil det være tidsspild at ringe rundt.

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig Hilsen
Jim Heimann

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan sagtens have to eller flere sponsorer - I kan sælge plads på trøjer foran og bagpå samt på bukser.
Logo tværs over ballerne er markant, men absolut ikke charmerende - men måske noget for den lokale bodega eller noget drengerøvsnoget.

Venlig hilsen

Hans

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en klub på højfyn, vi har gide erfaringer med at sælge trøjepladsen på hver enkelt trøje individuelt. Det er nemmere for en virksomhed at overskue.

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant. Hvor meget tager I for sådan en reklame på trøjen?

Hvad gør I, når virksomhederne skal trække momsen fra? Det er nemlig for at få sådan noget på plads, før jeg ringer eller besøger virksomheden. Kunden/Virksomheden skal helst ikke være i tvivl om noget, når jeg går derfra igen.

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

I kan sagtens have to eller flere sponsorer - I kan sælge plads på trøjer foran og bagpå samt på bukser.
Logo tværs over ballerne er markant, men absolut ikke charmerende - men måske noget for den lokale bodega eller noget drengerøvsnoget.

Venlig hilsen

Hans


Det var også lidt sådan noget, at jeg havde i tankerne. Har du nogle råd til, hvordan jeg kan sælge dette "produkt"? Det er jo ikke sådan, at jeg kan bilde kunden ind, at de virkelig vil få noget for pengene - faktisk har jeg heller ikke lyst til dette. Men derfor kan jeg jo stadig prøve at sælge produktet på en god måde.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vonheimann:
Har du nogle råd til, hvordan jeg kan sælge dette "produkt"?

 

Hvad med butikkerne/virksomhederne i området nær jeres klub?

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Hvad med butikkerne/virksomhederne i området nær jeres klub?


Hehe, jo tak. Den havde jeg nu godt luret. Jeg skrev også i mit første indlæg, at det var virksomheder i nærheden, som jeg ville kontakte. Hehe.

Det var nærmere, hvordan får jeg fremlagt dette som en god ting for butikkerne at gøre?

Jeg havde selv i tankerne at fortælle noget i stil med:

"Ja, jeg kan desværre ikke fortælle dig, at du vil få en masse nye kunder, men man kan jo håbe. Desuden vil du kunne trække det fra i skat - og naturligvis støtte foreningslivet"

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du skal passe på, du ikke disher dit eget produkt. Mange erhvervsdrivende vil gerne støtte op om foreningslivet - og for 4000 kr incl moms er 25 nye kunder jo rigeligt til at tjene det hjem igen - og man må da formode, at spillerne vil bemærke, hvad der står på deres ryg.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Majbritt.

Du skal rette ryggen og gå ud og bede om pengene.
Mange vil takke nej, men de der siger ja, vil gøre det med åbne øjne. De ved godt, at lokale sponsorater ikke kan måles direkte på omsætningen i overmorgen.

Venlig hilsen Hans

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:

Jeg tror du skal passe på, du ikke disher dit eget produkt. Mange erhvervsdrivende vil gerne støtte op om foreningslivet - og for 4000 kr incl moms er 25 nye kunder jo rigeligt til at tjene det hjem igen - og man må da formode, at spillerne vil bemærke, hvad der står på deres ryg.



Mange tak for dit positive indlæg. Jeg vil helt sikkert prøve at se det fra den side i stedet og fremstille det for evt. virksomheder.

Ved du, eller andre, hvordan det fungerer, hvis de f.eks. ønsker at sponsore med 1000 kr? Skal jeg have noget med, som skal underskrives. Evt. klub underskrift eller andet.

De stikker nok heller ikke bare 1000 kr i hånden på mig. Hvis de siger ja, skal jeg så kontakte dem senere igen, når alt er på plads? - Evt. bede dem som skal lave trøjerne, at sende noget af regningen til de bestemte virksomheder?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)