Køb et Amino Sponsorlink
KTJ-Media.dk:Det er rigtig nok det du siger hvis ikke der er andre muligheder, jeg vil dog i stedet anbefale at lade den være, og så indsætte en catch alle redirect, som redirecter alt andet end hoveddomænet, til hoveddomænet. Der findes forskellige metoder til dette
Hej Kim (og Jan),
Jeg er helt enig, hvis trådstarter har mod på at rette i .htaccess så støtter jeg helt op om din løsning.
Stor hilsen/Brian
Selvstændig siden 1999, og stadig vild med det.
Solutio | Lalini | Baglokalet
Brian Reinhold Jensen: KTJ-Media.dk:Det er rigtig nok det du siger hvis ikke der er andre muligheder, jeg vil dog i stedet anbefale at lade den være, og så indsætte en catch alle redirect, som redirecter alt andet end hoveddomænet, til hoveddomænet. Der findes forskellige metoder til dette Hej Kim (og Jan), Jeg er helt enig, hvis trådstarter har mod på at rette i .htaccess så støtter jeg helt op om din løsning. Stor hilsen/Brian
Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dkHastighedsoptimering af hjemmesiderHvilket caching plugin er bedst?Wordpress hastighed og performance→ → → Få søgemaskineoptimering her
Hej Kim og Brian
Det er hermed implementeret i .htaccess filen på de 2 sites.
Se her:http://www.mobiltildig.dkhttp://www.mobilfor1krone.dk
Og det ser ud til at virke som det skal. Nu uden hest Lad mig høre om i ikke syntes at det fungrer rigtigt nu?Mvh. Jan
Indehaver af www.netfever.dk siden 2002, delvis fuldtid/fritid. Her laver jeg hjemmesider for små og mellemstore virksomheder.
det ser ud til at virke fint... har ikke tjekket det i dybden... men ser fint nok ud
Super
Mange tak for hjælpen Kim og Brian.Håber det er med til at hjælpe mine sider lidt op i de organiske søgninger.
Mvh. Jan
Hej Kim
Du har tidligere hjulpet mig med htaccess filen for at undgå dublicate content.Og som jeg skrev dengang, så virker det fint på mine hjemmesider i joomla hos Gigahost.dk
Men det fungerer ikke på de sider der er hos one.comJeg har prøvet at høre deres support, men de kan desværre ikke hjælpe mig, og de ved ikke hvad dublicate content er :-)Ved du hvad jeg kan tilføje af kode i htaccess filen for at det fungerer hos one.com ?
Skriv en PB, hvor du lige giver mig adgang til FTP, så er det klaret i en ruf ;)
MVH Kim
KTJ-Media.dk: Skriv en PB, hvor du lige giver mig adgang til FTP, så er det klaret i en ruf ;) MVH Kim