Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal min QR code føre til??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude :)

Jeg styre en butik kaldet Extra, som er et forholdsvis nyt koncept til kiosker på bl.a. Unox automatanlæg (der liggere flere af dem rundt omkring i Danmark men vi er ikke særlig kendte) Vi har samme varesortiment som en "almindelig" Statoil, Shell osv., dog med et par ekstra ting som fx. Biludlejning, Gls pakkeshop osv.

butikken køre og det går ok men vi tjener også nok penge til at det går rundt, men nu kunne vi godt tænke os et overskud og dette kan kun lade sig gøre ved at vi bliver mere kendte.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at oprette en såkaldt Scan kode til vores butik og jeg kan finde mange steder på nettet hvor det kan lade sig gøre ganske gratis MEN!Når man skal oprette denne kode skal den jo fører til en eller anden ting, en sms besked, mail, Facebook, et event, en hjemmeside osv. Men hvad ville være en god idé at lave?

Vi har desværre ingen hjemmeside men jeg har en idé. Når man scanner koden kunnen man. fx. få en sms. hvor der stod at når man købte den næste ting, så fik man en tilsvarende gratis ( det kunne være fransk, sodavand, bilvask, chips osv.) på den måde må de bruge penge for at få en gode. Men dette kunne bl.a. ikke gælde lotto så det må da stå og for det andet hvordan sikre man sig at et mobilnr. kun kan scanne og modtage denne sms EN gang? (vi skal selvfølgelig se beskeden ved kassen og så slette den efter brug)

Jeg er bestemt også åben for andre idéer men hele meningen er at få flere ind i vores butik for som kunderne selv siger, de glemmer at vi er her og så køre de deres "normale rute"

Jeg bør sige at vi bor i en mindre by i et bolig område hvor vi satser på de lokale (dog turister til vores biludlejning)

Kan nogen hjælpe?

På forhånd tusind tak.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Fynne

Det er skam muligt. Kan du ikke sende en e-mail til mig på mr@smsdet.dk, så skal jeg med glæde hjælpe dig. Så kan jeg også fortælle dig meget mere om de muligheder du hat med QR-koden.

Så kan jeg også hjælpe dig med noget test af SMS.

Problemet for dig ville være, at hvis du lavede en QR-kode som indeholder tekst, så vil du skulle skifte dem ud konstant, hvorimod du kan sende dem friske tilbud, via SMS.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)