Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yngre mænd søges (kun øjne og hjerne)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

På min fanpage: http://www.facebook.com/bilskolen har jeg en landingspage.

Over de næste dage ønsker jeg at køre annoncer på facebook, og i den forbindelse overvejer jeg at have forskellige landingpages til forskellige målgrupper.

Gider du lige tage et kig på fanen: Nyt hold 1/3

Tanken er at have en side med piger, en med/til jakkesættene og jeg overvejer faktisk en 3. landing til håndværkere - er det åndsvagt?

Evt. forslag jeg ville ønske jeg selv havde hittet på?

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Og når vi så er ved det - hvordan får jeg så lige facebook til at lystre, således at jeg bestemmer, hvem der ser hvilken landingspage - - det kan jeg måske slet ikke?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lone.

Du kan jo sætte URL'en til tab'en i annoncen, så det skulle da være dit mindste problem (hvis det var tænkt til målrettet annoncering)

Hvilken bil foretages køretimerne i?

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:
Du kan jo sætte URL'en til tab'en i annoncen, så det skulle da være dit mindste problem (hvis det var tænkt til målrettet annoncering)

Tak - ja jeg fandt ud af det, jeg havde fået det virket, uden jeg havde opdaget det.

Er det blevet umoderne at man kan uploade et billede til annoncen? Og  - er der en måde, hvorpå jeg kan se, hvad modtagerne af annoncen ser? Jeg kan kun se teksterne jeg selv har skrevet, da jeg oprettede annoncen.

Det er meget længe siden, jeg sidst har annonceret på facebook, så meget kan være ændret i mellemtiden.

M.P:
Hvilken bil foretages køretimerne i?

Skoda Superb & Fiat Punto (fiatten har barselsorlov for tiden)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det skulle da meget gerne være muligt, har lige selv kigget og den er 2. nederst i første "step" ? :-) Der plejer således lige under det felt at være et "preview" hvor du kan se hvad der bliver vist for andre.

Puha, nu må jeg jo som den unge herre jeg er, indrømme at jeg overvejede at tilmelde mig køreskolen der trillede rundt i en A4 - Blot for testosteronets skyld. 

Skriv en lækker tekst, omkring Superb'en - ydeevne og hk. 

Jeg er sikker på at dette er noget der vil have en effekt på målgruppen jeg selv er i.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:
Nej det skulle da meget gerne være muligt, har lige selv kigget og den er 2. nederst i første "step" ? :-)

Ja det er den også her, men det er et tomt, dødt og ikke klikbart stykke spildplads.

M.P:

Skriv en lækker tekst, omkring Superb'en - ydeevne og hk. 

Jeg er sikker på at dette er noget der vil have en effekt på målgruppen jeg selv er i.

LOL - Seriøst har jeg aldrig tænkt på at gøre det, for fagligt set er det bedøvende lige meget hvad der køres i, bare det er en bil uden sygedage. Nå - men jeg prøver da - og dog, der er jo i den grad ikke noget CarlSmartIenfart over den bil. Den er meget stærk og meget nem, men ellers er det vist svært at prale af den. Tror du ikke jeg skulle hitte på noget andet at prale af?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mener det helt oprigtigt.

Valget bestod for mig af nogle få parametre

1. Hvem anbefalede mine venner mig

2. Hvor længe køreskolen havde åbent for teori / pris for kortet (vægtede lige tungt)

3. Hvilken bil blev brugt til køretimerne (her er det lige andet end ydeevne og hestekræfter der spiller ind, komfort niveauet øges jo også i takt med bil klasserne)

- Jeg tog mit kørekort i en BMW fordi jeg nu engang er som jeg er og ikke havde lyst til at begive mig ud på vejene i en Liana, selvom det så havde kostet mig 2000 mindre.

Det er tilbage til den dér "Du kan ikke optimere en ting 100% - Men du kan optimere hundrede ting 1%" 

Ment som, at du ikke skal prøve at gå all in over hele linjen med den metode, men på dine målrettede annoncer.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er den bedste tråd længe. Hvis du tager øjnene og hjerne, så kan jeg aftage resterne.

MP gav jeg 5 stjerner fordi jeg synes det var supergode spørgsmål jeg ikke havde tænkt på, men netop tænkte på dengang jeg for små 4 år siden var 19 år. Det med bilen var en stor ting! Og den del er bare ikke mindre for en ung mand. Det er ikke nødvendigvis altafgørende, men jeg tror faktisk for nogen at det er det. 

Markedsføring i dit tilfælde kan sagtens omhandle at det er en fed bil eller en bil der er den rigtige, så du "good to go" med forskellige biler. Hvis det ikke er de sexede dyre modeller der er tale om, så er der også en målgruppe for det. Det var supergodt fanget af MP.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tips. Den skal fintænkes, for der er masser af superblærerøvsskolevogne her i byen, så at få min fornuftsbil, som godt nok er i luxusklassen, men i den grad ikke smart - til at fremstå som trækplaster - pyyha.
Det er da et forsøg værd, og jeg vil gøre forsøget.

Godt du sagde det, for selv havde jeg aldrig hittet på det.

P.S. Gad vide om jeg skulle se at få skiftet bil Geeked

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:

Tak for tips. Den skal fintænkes, for der er masser af superblærerøvsskolevogne her i byen, så at få min fornuftsbil, som godt nok er i luxusklassen, men i den grad ikke smart - til at fremstå som trækplaster - pyyha.
Det er da et forsøg værd, og jeg vil gøre forsøget.

Godt du sagde det, for selv havde jeg aldrig hittet på det.

Ja, det var en rigtigt god og relevant ting han fandt frem der. Jeg kan huske at priserne var cirka det samme, og det så efterfølgende handlede om bil, geografi og kørelærer. Når unge (velhavende) mænd er villige til at betale over en million for en bil, så er det ikke noget man lige kan underkende. 

Der er også en del der køber fornuftsbiler, så hvorfor skulle markedet for kørekort være anderledes dér. Det er bare ret relevant at være ops på fænomenet. Det ville jo være spild af tid at forsøge at tiltrække alle de unge mænd med øjne og hjerne - og så stå med en bil de er mindre tiltrukket til end ham der har en køreskole lige om hjørnet :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)