Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler der på hjemmesiden?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Kære Aminoer, 

Min parterapi hjemmeside synes jeg selv er fin, men.... forsiden http://www.vonbale.dk/index.php?do=page&id=11111111 fungerer ikke helt, hvad mangler der?hvordan kunne man gøre det bedre?

Der skal nemlig være fangende konkret tekst på.....men.... eh.. der er et eller andet som er ikke ok...

mange tak

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan virkelig godt lide designet, da det er enkelt, og overskueligt.

Mht. forsiden, så synes jeg at billedet af damen (dig?), og det facebook logo ved siden af billedet forvirrer mig lidt.

Alt teksten på forsiden er fra min computer (11-13 tommer), meget svært at læse. Hvis man skal kunne læse det skal jeg anstrenge mine øjne (og jeg har perfekt syn ;o).

Mit råd: Gør teksten lidt større, og drop 'boksen' midt på forsiden, hvor teksten er rammet ind - det forvirrer mig en del. 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

ja damen er mig, måske skulle jeg fjerne billedet.... prøver uden boks.....

tak

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Der er noget galt med tekstfarven. Tag kontakt til en designer, der ved noget om farver, det tror jeg ville give et en stor forbedring. Ellers leg lidt med farverne, som kan gøres i CSS'en, tag nogle skærmbilleder, og læg det på amino for at få en vurdering.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Skælskør
Tilmeldt 15. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvorfor er http://www.vonbale.dk/ og http://www.vonbale.dk/index.php?do=page&id=11111111, forskellig i opsætning? Det er som om at teksten i midten, rykkes alt efter hvilken man vælger. Og hvorfor har du "2" forsider?

Mellem: 

"Vi har også terapi til unge under 25 år. Har du fået et barn tidligt og har det svært ved at få dagen til at fungere.

Kontakt mig gerne 42427010"

og "Parterapeuten i København og Nordsjælland" 

Er der et meget stort mellemrum. Og det er der også længere nede på siden. Prøv at rykke den mere sammen.

Har du prøvet at kigge på konkurrende sider, og se hvad de gør for at få inspiration?

Jeg tror også at jeg ville prøve med en sort skrift, istedet for den blå. Og så nogle overskrifter som fanger, istedet for de blå bokse du har valgt. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine tekster er for lange horisontalt, og nogle af dem er endda centrerede. Eftersom du har en meget bred forside, vil jeg anbefale dig at opdele teksterne i kolonner.

Som det allerede er blevet nævnt, så er din font kikset. For det første skal du undgå Times New Roman, men i stedet prøve Verdana eller Tahoma, og for det andet bør du vælge en anden font farve. Mørk grå eller sort.

Ellers et pænt design, og jeg kan godt lide topbanneret. Jeg ville dog spejlvende de to personer i banneret eller også anbringe dem i venstre side, så de kigger ind mod midten. Som det er lige nu kigger de væk fra forsiden.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Kenneth 

mange tak, retter og kikker:)

fedt med jeres kommentarer:) 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Poul ja!

dejligt prøver!

Lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Kære Aminoer, 

Min parterapi hjemmeside synes jeg selv er fin, men.... forsiden http://www.vonbale.dk/index.php?do=page&id=11111111 fungerer ikke helt, hvad mangler der?hvordan kunne man gøre det bedre?

Der skal nemlig være fangende konkret tekst på.....men.... eh.. der er et eller andet som er ikke ok...

mange tak

Der er et stort tomrum under navigationsbaren... Du mangler et favicon :)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Parterapeuten.

Skal jeg være ærlig mangler denne side en hel del arbejde - no offence. Jeg prøver at dække hovedpunkterne.

Helt generelt skal der arbejdes med skriftstørrelserne. Alt afhængig af hvilken side du er på er skriften enten så lille at man nærmest ikke kan læse den ellers er den enorm. På visse sider begge, f. eks. "om mig".
Hertil skal der gøres noget ved overskrifterne gennem anvendelsen af h-tagsne (<h1>, <h2... osv) for at gøre siden overskuelig og søge maskine optimeret.

Billederne på siden skal sættes op så deres proportioner passer. Billederne af dig selv har i visse tilfælde en meget mørk baggrund, der ikke komplimenter sidens generelle design.

Jeg ville arbejde med menuen, så hoover effekten begrænsede sig til menuen i stedet for at bevæge sig over.

Som tidligere nævnt burde menneskerne i din header være i venstre side, og jeg ville dreje billedet, således den skæringen i billedet flugtede med toppen af menuen - således de kigge op to dit navn.

Mht.  dit navn og slogan i headeren, ville jeg ikke lave dette som et billede, men som tekst for at optimere det til søgemaskiner.

På forsiden ville jeg finde et billede af dig, 3x større, med en lys eller gennemsigtig baggrund, og bygge teksten op om billedet. Flytte facebook-knappen, når den kommer til at virke, op i headeren.
Og jeg ville arbejde med teksten.
Frem for "kvinden bla bla" ville jeg sætte mig i hendes sted: "min mand lytter adrig...", "hvorfor vil min kone ikke.." - det ville være sådan folk søger på google.... Evt. tænk i overskrifter til din blog: "Sådan får du din mand til at besøge svigerforældrene", "Lytter din kone" osv.
Rent tekstmæssigt ville jeg komme med en generel præsentation af dit virke inden hele akut hjælp delen - eller endnu bedre have det som en fast højre side på alle sider "Akut hjælp - ring på xxx"

Håber det kan bruges :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)