Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Carsten Sommerskov: 4000 har set Martins video med mig men hvorfor....

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Sommerskov:
Med hensyn til de få indlæg skyldes det at jeg generelt ikke har tid til at deltage i debatter - så dette opslag om en bog var ment som en enlig svale og egentlig ikke en start på at blive sønderligt aktiv på dette forum.

Ja, det havde jeg jo set. Det er jo dit valg, og sikkert det rigtige for dig, men du spørger jo til den manglende succes på et debatforum. Og mit bud er at det ikke har dit fokus, men du kan lære det hvis du vil eller lade være. Du får ikke succes med noget, der ikke har dit fokus. 

Det bedste råd jeg tror jeg ville kunne give dig er at tilbyde den bog via en hjemmeside og en mailingliste. Mailinglister har ry for at være det der er bedst til at tjene penge ind. Men det kræver igen at de mails der bliver sendt ud også sælger. Ligesom det krævede det at et debatoplæg sælger og at indholdet på Facebook-siden sælger. Pt vil jeg sige at den kan skræmme en del væk udfra de to øverste poster. De to sidste poster er det folk ser først. Og der tror jeg en del smutter igen. Derfor kan jeg faktisk ikke anbefale mailinglister før du lærer det eller får en til det. Det kan godt være at førstehåndsintrykket er misvisende af forskellige årsager. Det kan jo være du har skrevet og takket hende der skrev noget pænt om dig. Men pt ser det bare ud til at den hjælpeløse var den eneste der fik et mindre hjælpsomt svar. Det er sådan det ser ud. Det er ikke ensbetydende med at det er sådan det er, men det er bare sådan det ser ud - for mig. 

Enten er du nødt til at betale dig fra det eller også er du nødt til at lære spillereglerne. 

Tony Robbins er et supergodt eksempel på en, der har taget online markedsføring og personlig udvikling til sig seriøst. Blot til inspiration, hvis du en dag skulle blive nysgerrig. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Blakhawk; Danville, California
Tilmeldt 26. Dec 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gita.

Tak for dine svar.
Jeg har god erfaring med mailinglister og har 11.000 tilmeldt min liste.

Jeg skal bare ikke bruge et debatforum som Amino - det kan jeg sagtens se - Det var udelukkende fordi jeg vidste at mange havde været begejstret for videoen - Jeg er en erfaring klogere. Jeg kigger lige på FB og ser det du har skrevet om. Tak for din og andres tid med at svare. Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Sommerskov:
Jeg har god erfaring med mailinglister og har 11.000 tilmeldt min liste.

Jeg skal bare ikke bruge et debatforum som Amino - det kan jeg sagtens se - Det var udelukkende fordi jeg vidste at mange havde været begejstret for videoen - Jeg er en erfaring klogere. Jeg kigger lige på FB og ser det du har skrevet om. Tak for din og andres tid med at svare.


Hej Carsten,

Det er godt at høre du har god erfaring med mailinglister. Amino er et perfekt sted at markedsføre sig selv og det man kan. Jeg ved du kan :-) Pointen var blot at du ikke lige ikke får ret meget bonus ud af et oplæg der tilsyneladende er skrevet på under 10 minutter. Bogen har garanteret fået det mere fokus.

Men drop ikke Amino. Det ville være den største fejl Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Blakhawk; Danville, California
Tilmeldt 26. Dec 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din interesse Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror sagtens du kan afsætte din bog gratis på Amino imod likes... Men der er lige noget, som du skal huske på. Interviewet med Martin kan KUN ses af Amino Plus medlemmer, dvs et stykke over 1000 personer herinde... Hvis alle har set den, hvilket tråden her tydeligt beviser alle ik har, så er der ca 1000 personer, som ved hvem du er... Dvs det er primært disse 1000 personer, som vil være oplagte Like muligheder.

Mange andre herinde vil se dig, som en unknown person, som vil af med en gratis bog mod likes, og de kender på ingen måde dine intentioner eller ideer, hvilket faktisk er lidt synd... For det var et mega godt interview!

Så måske skulle du gribe det en smule anderledes an Carsten, og starte med at præsenterer dig selv, samt fortælle hvorfor brugerne herinde skal like din facebook side. Og gøre det klart, at der ingen skjulte bagtanker er bag, at man skal like for at få. Men at det blot er din måde, at give noget tilbage til dem, som finder det interessant og følge dig. Så er jeg sikker på, at du vil opleve en eksplosiv vækst i antallet af likes og downloads...

Og skulle nogen være i tvivl, så LIKE Carstens side, han er super inspirerende, og har en virkelig spændende tilgang til tingene... Bogen er med sikkerhed et LIKE værd!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Interviewet med Martin kan KUN ses af Amino Plus medlemmer, dvs et stykke over 1000 personer herinde

Nogle få interviews er åbne for alle, her i blandt det med Carsten. 

Fra Blakhawk; Danville, California
Tilmeldt 26. Dec 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Martin lagde den faktisk ud så alle også ikke Plus medlemmer kunne se den - derfor var der rent faktisk 4000 der så den.

Og så super tak for din anbefaling. Men det er jo en roman og det er måske som flere har angivet ikke forumet for den slags. Og det er helt OK.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:
drop ikke Amino. Det ville være den største fejl Smile

Hvor var det et godt råd Gita! Men det virker som om der er fart over feltet. Amino er ligesom alt andet seriøst, et netværk man langsomt (MEN SIKKERT) opbygger! Det er faktisk det spændende med alt det nye...Det ser så overflade-fræsende ud, men man kommer kun langt ved en seriøst og langttænkende indsats;)

Men ingen kan jo tvinges;)

Go´ dag!

Lars

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)