Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haves: SEO- Rookie. Ønskes: fif og gode råd!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Fra  gastrofood Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer

Jeg har startet min virksomhed i forgårs og er blevet rådet til SEO optimering. Jeg ved det er nødvendigt, men det er lidt en jungle for mig, at kaste mig ud i.

Min side: www.gastrofood.dk

Jeghar rigtig meget mod på det, men ved ikke helt hvornjeg skal starte. Nysgerrigheden, lysten og ivren er der!
Jeg er klar over hvad SEO indebærer, men jeg er bare lidt uklar på, hvad jeg reelt skal sætte i gang. Hvad skal jeg skrive og der nævnes 70 ord i Google. Men hvordan optimerer jeg.... optimalt : )

Hvis I vil kigge et øjeblik på min side og komme med et par gode råd, så vil jeg være mere end glad!

Mvh René


Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal starte helt fra scratch ville jeg tage en bog. Enten fra en af dem som skriver her på sitet ellers kan jeg også anbefale Torbjørn Flensted's "SEO - Grundbog i søgemaskineoptimering til Google, Yahoo! og Bing"

Den er meget hands-on, så du bliver guidet igennem de forskellige områder du skal have styr på.

Jeg ved ikke hvordan den er i forhold til de andre på markedet, som får meget ros herinde.

:: HDMI kabel ::

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Første der springer mig i øjnene er at du ikke har skrevet nogle titles (<title>)

Så ville nok lige få skrevet en god af dem til hver af dine sider :)

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Fra  gastrofood Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er lige hvad jeg skal, tak!
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

René Stormbach:
Hej aminoer

Jeg har startet min virksomhed i forgårs og er blevet rådet til SEO optimering. Jeg ved det er nødvendigt, men det er lidt en jungle for mig, at kaste mig ud i.

Min side: www.gastrofood.dk

Jeghar rigtig meget mod på det, men ved ikke helt hvornjeg skal starte. Nysgerrigheden, lysten og ivren er der!
Jeg er klar over hvad SEO indebærer, men jeg er bare lidt uklar på, hvad jeg reelt skal sætte i gang. Hvad skal jeg skrive og der nævnes 70 ord i Google. Men hvordan optimerer jeg.... optimalt : )

Hvis I vil kigge et øjeblik på min side og komme med et par gode råd, så vil jeg være mere end glad!

Mvh René


Hvis du er seriøs med dit projekt ville jeg nok ansætte en SEO Kyndig, eller købe mikkel demibs seo 2.0.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Fra  gastrofood Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er meget seriøs med mit projekt : ) men prøver på samme tid, at minimere omkostningerne her i starten, så at ansætte en freelancer er ikke en decideret mulighed endnu, men på sigt JO!
Men jeg tænkte at jeg måske kunne erhverve mig lidt guld herinde først, til at starte med.
Mvh René
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

<title></title>
<meta name="Keywords" content="" />
<meta name="Description" content="" />


Ovenstående er det mest basale - dernæst ser teksten under billedet helt forkert ud i Chrome.


Synes måske du mangler lidt flere billeder, det hele virker meget... tomt (billederne skal selvfølgelig have relevant billedtekst) 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

René Stormbach:
Jeg er meget seriøs med mit projekt : ) men prøver på samme tid, at minimere omkostningerne her i starten, så at ansætte en freelancer er ikke en decideret mulighed endnu, men på sigt JO!
Men jeg tænkte at jeg måske kunne erhverve mig lidt guld herinde først, til at starte med.
Mvh René

Den bog jeg nævnte i en tidligere kommentar kan lånes på biblioteket. Hvis du går igennem de første par kapitler får du meget inspiration til at få lavet onsite optimering. Linkbuilding ville jeg nok betale mig, da dette hurtigt kan blive tidskrævende.

:: HDMI kabel ::

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers start her.. det koster Gratis Seo-lex det er Rosenstand der står bag denne

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

BBmassage:
<meta name="Keywords" content="" />

Den kan du ikke bruge til google.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)