Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino-ønskeliste

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ønske mig:

En mail i min inbox, når der er skrevet en PM. Nogle gange er PM-erne lige så vigtige som den øvrige mail, jeg får i min inbox og burde besvares lige så hurtigt.


En lettere adgang til at slå forskellige tråde fra igen, når man som standard får tilsendt dem pr. mail også. Man kan jo komme til at fortryde selv den mest uskyldige lille kommentar, hvis det viser sig at blive en tråd med megen gang i. Om nye partiers eventuelle eksistensberettigelse og levedygtighed, f.eks.


Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-05-2007 22:21:18 Forfatter:Anette/Inloco

Jeg kunne ønske mig:

En mail i min inbox, når der er skrevet en PM. Nogle gange er PM-erne lige så vigtige som den øvrige mail, jeg får i min inbox og burde besvares lige så hurtigt.


En lettere adgang til at slå forskellige tråde fra igen, når man som standard får tilsendt dem pr. mail også. Man kan jo komme til at fortryde selv den mest uskyldige lille kommentar, hvis det viser sig at blive en tråd med megen gang i. Om nye partiers eventuelle eksistensberettigelse og levedygtighed, f.eks.




Hej Annette

Det første vil jeg tro det nye system vi har købt kan klare, det får vi på inden for 3 måneder.

At afmelde en besked kan jeg ikke forstå du syntes er svært. I bunden af den mail du får, er der et link til afmeldingen, nemmere kan det vel ikke blive?

Dbh Martin
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker - det vil jeg glæde mig til.


Trådafmelding: Det er nok, fordi jeg må til at begrænse mig lidt i mine skriblerier. Jeg har 34 sider a 16 tråde, som jeg skal lede i, hvis jeg vil afmelde en enkelt tråd, og det er ikke "bare lige", navnlig ikke fordi man jo ind imellem puster liv i gamle tråde, så tager det længere tid end det er værd at bruge på sagen. Jeg har prøvet at sortere og massebehandle gamle tråde, men det duer ikke. Hverken at sortere, finde gamle eller massebehandle. Måske kan jeg bare slå det hele fra som default...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-05-2007 22:33:48 Forfatter: Anette/Inloco
Takker - det vil jeg glæde mig til.


Trådafmelding: Det er nok, fordi jeg må til at begrænse mig lidt i mine skriblerier. Jeg har 34 sider a 16 tråde, som jeg skal lede i, hvis jeg vil afmelde en enkelt tråd, og det er ikke ''bare lige'', navnlig ikke fordi man jo ind imellem puster liv i gamle tråde, så tager det længere tid end det er værd at bruge på sagen. Jeg har prøvet at sortere og massebehandle gamle tråde, men det duer ikke. Hverken at sortere, finde gamle eller massebehandle. Måske kan jeg bare slå det hele fra som default...



Ahh ok, når du har så mange, så kan jeg godt se at det kan blive vildt.
Men vent med at gøre noget drastisk til du ser det nye system, det kan så uendelig meget.

Dbh Martin
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvornår må vi se det nye?? hva hva hva? ;)

 

Jeg vil især gerne have fjernte den fortryd knap.... den er ved at drive mig til vanvid

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja Martin, please, lad os nu se lidt af det nye lir du har investeret i:-)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
OK - venter tålmodigt. Det hele fungerer jo udmærket som det er :-)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-05-2007 22:44:45 Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 14-05-2007 22:33:48 Forfatter: Anette/Inloco
Takker - det vil jeg glæde mig til.


Trådafmelding: Det er nok, fordi jeg må til at begrænse mig lidt i mine skriblerier. Jeg har 34 sider a 16 tråde, som jeg skal lede i, hvis jeg vil afmelde en enkelt tråd, og det er ikke ''bare lige'', navnlig ikke fordi man jo ind imellem puster liv i gamle tråde, så tager det længere tid end det er værd at bruge på sagen. Jeg har prøvet at sortere og massebehandle gamle tråde, men det duer ikke. Hverken at sortere, finde gamle eller massebehandle. Måske kan jeg bare slå det hele fra som default...



Ahh ok, når du har så mange, så kan jeg godt se at det kan blive vildt.
Men vent med at gøre noget drastisk til du ser det nye system, det kan så uendelig meget.

Dbh Martin

 


Kære Martin!

 

Jeg kan kun tilslutte mig ønsket og har et tillægs ønske i den forbindelse.

Når nu jeg står på min liste over alle dem jeg abonnerer på, så ville det være et stort plus hvis jeg kunne klikke på en tråd eller person og komme direkte til den … det kan jeg pt. ikke
Kan det mon også lade sig gøre i det nye super system?

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-05-2007 09:33:51 Forfatter: Krondal
Dato: 14-05-2007 22:44:45 Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 14-05-2007 22:33:48 Forfatter: Anette/Inloco
Takker - det vil jeg glæde mig til.


Trådafmelding: Det er nok, fordi jeg må til at begrænse mig lidt i mine skriblerier. Jeg har 34 sider a 16 tråde, som jeg skal lede i, hvis jeg vil afmelde en enkelt tråd, og det er ikke ''bare lige'', navnlig ikke fordi man jo ind imellem puster liv i gamle tråde, så tager det længere tid end det er værd at bruge på sagen. Jeg har prøvet at sortere og massebehandle gamle tråde, men det duer ikke. Hverken at sortere, finde gamle eller massebehandle. Måske kan jeg bare slå det hele fra som default...



Ahh ok, når du har så mange, så kan jeg godt se at det kan blive vildt.
Men vent med at gøre noget drastisk til du ser det nye system, det kan så uendelig meget.

Dbh Martin

 


Kære Martin!


Jeg kan kun tilslutte mig ønsket og har et tillægs ønske i den forbindelse.

Når nu jeg står på min liste over alle dem jeg abonnerer på, så ville det være et stort plus hvis jeg kunne klikke på en tråd eller person og komme direkte til den … det kan jeg pt. ikke
Kan det mon også lade sig gøre i det nye super system?




Jeg aner det ikke, men lad være med at ønske en masse, for det kommer i en pakke og når det først virker, så lad os tage det til den tid.

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)