Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så har jeg den! men hvad så?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick 

- Synes det er en fin ide, om at prøve at lave en hjemmeside om det. Jeg køre det nemlig os selv meget. 

Jeg kan godt forstå du har mange spørgsmål til det, når du kun er 14 år, synes det er fedt du prøver, og du har fundet ind til den har side for at få noget hjælp til det. hatten af for det. 

- Var et ikke en god ide og lave nogle anmeldelser, som du selv kom lidt ind på ? 

Du kunne jo os skrive lidt om, hvis der er nogle steder der har et godt tilbud på en god billig mountainbike. 

Du kan os skrive om hvad for noget udstyr man skal have, hvor man kan køre, og hvad for nogle løb der rundt omkring i danmark.

Du kan også skrive om de fordele der er ved at køre med i en mountainbike cykelklub.

Det er mange gode ting du kan skrive om det. Det er bare og gå i krig, og se hvordan det går.

Mvh Martin  

Fra helsingør/snekkersten
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebbe Hansen:
Blog eller en affiliate-side er i hvert fald rimelig oplagte ideer! :-)
Men jeg er lidt bekymret, når jeg ser at du ikke engang selv ved hvad du skal stille op med siden. Du går helt sikkert død i dit projekt, hvis du ikke har en eller anden form for lyst indblandet i det du laver - Har du en passion for motainbikes eller noget i den dur?
jo det har jeg, jeg kører selv downhill ;)

Fra helsingør/snekkersten
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Hej Patrick 

- Synes det er en fin ide, om at prøve at lave en hjemmeside om det. Jeg køre det nemlig os selv meget. 

Jeg kan godt forstå du har mange spørgsmål til det, når du kun er 14 år, synes det er fedt du prøver, og du har fundet ind til den har side for at få noget hjælp til det. hatten af for det. 

- Var et ikke en god ide og lave nogle anmeldelser, som du selv kom lidt ind på ? 

Du kunne jo os skrive lidt om, hvis der er nogle steder der har et godt tilbud på en god billig mountainbike. 

Du kan os skrive om hvad for noget udstyr man skal have, hvor man kan køre, og hvad for nogle løb der rundt omkring i danmark.

Du kan også skrive om de fordele der er ved at køre med i en mountainbike cykelklub.

Det er mange gode ting du kan skrive om det. Det er bare og gå i krig, og se hvordan det går.

Mvh Martin  

men det er bare navnet jeg er lidt bekymret for? det har jo fået lidt hate? :L

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

mountainbikz lyder som en japansk manga tegnefilms serie. jeg forestiller mig allerede hvordan de træder rundt og konkurrere imod hinanden.

men hey, måske er det det nye efter pokemon og dragonballz Big Smile

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Michael Thorborg:
"z" i et navn virker bare teenage-tihi-fniz agtigt

 

Damn... så mit domæne med Zolgt.dk  for fimset...  (altså bare fordi man ved at man er evig ung, skal man ikke mobbes)

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

det er bare min egen ærlige mening. men det kommer virkelig også an på hvordan det bliver brugt. zynga har jeg f.eks ikke noget problem med :)

men havde i bedre ku li fazebook eller zkype? :)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Det er godt nok at have et domæne med et navn du mener kan bruges til noget, men jeg troede at denne tråd ville handle om at du havde startet en virksomhed og skulle have råd til hvad man gør i opstartsfasen.

Start med at finde ud af hvad du gerne vil skrive om eller sælge. Bagefter laver du en hjemmeside eller i hvertfald finder du billeder og skriver nogle tekster til hver enkelt side.

Så køber du et domæne der har noget med dit emne at gøre.
Derefter installerer du fx wordpress på domænet og opretter en side for hver af de tekster du i forvejen har skrevet.

UnoEuro har en en 1 click installer til wordpress. Du vælger et tema som du godt kan lide og så er din hjemmeside oppe at køre.

Glem og gem domænet. Find først ud af hvad du vil skrive om. Domæne navnet er næsten ligegyldigt.

mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Jeg kan godt forstå du har mange spørgsmål til det, når du kun er 14 år, synes det er fedt du prøver, og du har fundet ind til den har side for at få noget hjælp til det. hatten af for det. 

Det er sgu da godt, at der er nogen, der er positive overfor Patrick og endda gider kommer med konstruktive forslag.

Jeg kan ikke se, at der er noget i vejen med z! Kan godt være, at det er lidt fimset, men so what?

Jeg har nogle supplerende forslag til Martins forslag:

- Skriv lidt om mountainbiken's udvikling. Hvornår kom de første på markedet, og hvordan så de ud? Hvordan har mountainbike'n udviklet sig med tiden.

- Hvilke fabrikater findes? Er der danske fabrikater, eller kun danske forhandlere?

- Giv en præsentation af store navne inden for mountainbike-sporten, både ude og herhjemme

- Skaf en masse fotos til din hjemmeside

- Skriv ned, hvilke bikes du selv har haft og lav en fin beskrivelse på undersiden Om os/Om mig

- Afholdes der konkurrencer i Danmark og i givet fald i hvilke discipliner. Hvordan klarer Danmark sig internationalt?

God vind med projektet!

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:
Det er sgu da godt, at der er nogen, der er positive overfor Patrick og endda gider kommer med konstruktive forslag

har du læst hele tråden? syns der har været nogle ganske positive forslag

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:

har du læst hele tråden? syns der har været nogle ganske positive forslag

Ja, vel er der positive forslag!
Men der er osse nogle negative forslag, der er aldeles overflødige! Det er mere dem, jeg brokker mig over.
Side 2 ud af 3 (25 indlæg)