Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så har jeg den! men hvad så?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra helsingør/snekkersten
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.Nu har jeg så fået et domæne ved navn mountainbikez.dk men jeg mangler info til hvad jeg kan putte på siden. Nogen har forslået anmeldelser på de bedste mountainbikes. jeg tænkte lidt også en blog eller noget? hælp plz!

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad var din tanke med at købe domænet? Du må vel have haft en idé, før du trykkede på "køb"-knappen?

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

uden at virke dømmende, så tænker jeg bare lidt om du overhovedet har gjort dig klar på hvad det er du vil med siden? har du en plan?

folk herinde plejer at søge hjælp til enkelte problemstillinger, og ikke hjælp til en fuld opstart af koncept.

gør dig nogle idéer om hvad du vil opnå. find evt. andre lignende sider med andre produkter og se hvad de gør... research lidt.

en blog er ingen dårlig idé, men du skal også blogge om noget folk gider at læse. hvad ville en mountainbike interesseret læse om? ruter? grej? sportsgrenen? (køres der ikke proff. mtb?)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig!

Blog eller en affiliate-side er i hvert fald rimelig oplagte ideer! :-)
Men jeg er lidt bekymret, når jeg ser at du ikke engang selv ved hvad du skal stille op med siden. Du går helt sikkert død i dit projekt, hvis du ikke har en eller anden form for lyst indblandet i det du laver - Har du en passion for motainbikes eller noget i den dur?


Ha' en super dag og held og lykke med projektetet 

Fra helsingør/snekkersten
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:
gør dig nogle idéer om hvad du vil opnå. find evt. andre lignende sider med andre produkter og se hvad de gør... research lidt.
mange af dem jeg ser sælger bare?

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:

uden at virke dømmende, så tænker jeg bare lidt om du overhovedet har gjort dig klar på hvad det er du vil med siden? har du en plan?

folk herinde plejer at søge hjælp til enkelte problemstillinger, og ikke hjælp til en fuld opstart af koncept.

gør dig nogle idéer om hvad du vil opnå. find evt. andre lignende sider med andre produkter og se hvad de gør... research lidt.

en blog er ingen dårlig idé, men du skal også blogge om noget folk gider at læse. hvad ville en mountainbike interesseret læse om? ruter? grej? sportsgrenen? (køres der ikke proff. mtb?)

 

Hej Michael.

Synes på ingen måde du lyder dømmende :-) Synes derimod dine spørgsmål, i høj grad, er relevante og hjælpende!

Troede jeg skulle til at læse en tråd om en der havde fået en god ide, men suk.

Jeg kan kun sige tillykke til trådstarter, med købet af domænet! Kan ikke lige se hvad overskriften har af betydning. Men hvis du er glad, så er det jo godt!

 

Dbh

Mads

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

syns heller ikke jeg gik over stregen, men prøvede at virke ydmyg, da jeg har set hvordan mudderkast er startet lidt for mange gange her i forummet :-)

trådstarter:

"de andre sider sælger bare" - har du ledt efter mtb sider?? find et andet produkt og overfør konceptet til din vare.

et hurtigt søg efter f.eks tablet ledte mig ind på: http://www.tabletguide.dk

der er både anmeldelser, nyheder, "hvad rør sig på markedet" osv osv. udvid det med en blog om mtb.

og i stedet for at kigge på cyklen og anmeld hvad du ser hvis du skal lave en anmeldelse, så brug den cykel du vil anmelde i lang tid, så du får en mere brugbar anmeldelse

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra helsingør/snekkersten
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid domænet ud? Det er på ingen måde nemt at huske og har absolut ingen brandværdi, du gør dig selv en bjørnetjeneste ved at starte noget som helst op med det navn!

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

syns også at mine forslag i den anden tråd var bedre. "z" i et navn virker bare teenage-tihi-fniz agtigt

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)