Køb et Amino Sponsorlink
Jeg sad lige og kiggede og fandt dette klip med mig som blevet lavet da jeg startede
http://www.kanalfrederikshavn.dk/vis/nyhed/18-aarig-frederikshavner-er-blevet-ballon-direktoer/
Det er meget sjovt at se tilbage, selvom det ikke er mange år, men alligevel, der sket meget..
Venlig hilsen
Thomas Lund
Ballonnord.dk
Fedt man! - Det er altid sjovt at se de gamle ting igennem, det må være et godt minde! ;-)PS. Dit Link i bunden virker ikke :-)Ha' en super dag!
Hvor bliver ballonerne egentlig af ? flyver de rundt ude i rummet nu, eller dør heliumen efter noget tid - og falder ned ?
og, kører forretningen godt? :)
Mvh. Aske
Ebbe Hansen: Fedt man! - Det er altid sjovt at se de gamle ting igennem, det må være et godt minde! ;-)PS. Dit Link i bunden virker ikke :-)Ha' en super dag!
Det er rigtig sjovt :o)
vi prøver da igen www.ballonnord.dk Siden hedder All4Party,
Aske Løkken: Hvor bliver ballonerne egentlig af ? flyver de rundt ude i rummet nu, eller dør heliumen efter noget tid - og falder ned ? og, kører forretningen godt? :) Mvh. Aske
Hej Aske.
Ballonerne kommer op i en højde hvor der tilsidst er så kolde at de "dør" og falder ned, og ballonerne som ligger i naturen bliver nedbrudt ligesom et bøge blad, så ikke fordi vi prøver at ødelægge jorden..
Jeg lavede en opsendelse for et stort dansk firma hvor vi sende gavekort afsted for 1 million kroner, der var en ballon som endte i polen.. så de kommer langt væk.
Forretningen køre perfekt.. jeg har skiftet hjemme side navnet til All4Party fordi jeg også sælger party ting nu, som jeg lige er startet med, men mit navn er stadig ballonnord, shoppen hedder bare All4party
Jeg har også overtaget et firma på sjælland, så står for alle hans kunder nu..
Går stigende op..
Hej igen
Lækkert at høre det hele skrider fremad :
Ikke for at være kritiserende - men hvordan kan en ballon blive nedbrudt som blade?
Hvilket materiale bruges? :)
Balloner er lavet af latex, altså træsaft, derfor nedbrydes de så hurtigt.
Når ballonerne kommer højt nok op, bliver de kolde, og fryser faktisk. Når de stadig udvides springer de i tynde strimler og daler faktisk ikke ned noget der ligner som en ballon.
Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk
Aske Løkken: Hej igen Lækkert at høre det hele skrider fremad : Ikke for at være kritiserende - men hvordan kan en ballon blive nedbrudt som blade? Hvilket materiale bruges? :)
den klare lars lige..
Hæ - ballondirektør. Det er den mest spøjse titel, jeg længe har set. Men godt gået.
Vild med Toscana
Annex: Hæ - ballondirektør. Det er den mest spøjse titel, jeg længe har set. Men godt gået.
Ja den er lidt sjov :p ikke alle på min alder som køber paller hjem med balloner :)