Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Direct Track platform er pt. nede!

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 'Beaverbeaver',

Direct Track har desværre stadig store udfordringer, med at få systemet på fuld tryk igen, hvilket også betyder, at vores system stadig er nede.
Vi har forsøgt, på bedst mulig vis, at gøre alle vores publishers og samarbejdspartnere på dette problem, i form af mail og her på Amino.

Mvh.
SmartResponse
Tobias F. Lund
e-mail:tfl@smartresponse.dk
Direkte: +45 6037 3412

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil gøre opmærksom på, at der på flere forums er folk der klager over de ikke har fået besked per mail. Så alle har ikke fået mail (også folk der bruger smartrespons der ikke har modtaget)
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg rose for den gode stil SmartResponse viser ved ligesom Guava gør at informere herinde så folk er klar over det... Jeg må så bare sige at jeg heller ikke har modtaget partnermailen hvilket er beklageligt men stadig god stil :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved om der arbejdes på problemet her i weekenden eller de holder pause ?

Chikanere mig som sådan ikke, men 4 dage er længe synes jeg.

Er der planer om det kommer op før 1.marts ?

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at der arbejdes på højtryk... Har snakket emd en hos DirectTrack som siger at den skulle forhåbentligt komme op i løbet af aften/mandag formiddag.

Bare til info :-)

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er beskeden oå DirectTracks hjemmeside

Unfortunately, the efforts to restore operability of the storage area network (SAN) have stalled. This is impacting all Digital River platforms, including DirectTrack.

Senior engineers and technicians from Hitachi and Sun Microsystems, the SAN vendors, are on site in the Digital River data center. All possible measures to restore operability of the SAN are being taken.

While all teams and resources are working to correct this problem as quickly as possible, we do not anticipate an immediate resolution.

Should the current status change in the immediate term, we will provide an update. Otherwise we will update you on the progress of the corrective action as such progress is made.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Amino'er,

SmartResponse er oppe at køre igen!

Direct Track har arbejdet intenst i døgndrift, på at løse problemet og vores system, er kommet op igen her natten til mandag morgen.
Det betyder, at I kan benytte jeres affiliate konto, kampagner m.v. og dermed tjene penge på vores kamapgner igen! Vi har testet systemet af, for at sikre os, at alt tracker og fungerer som det skal.

Vi kan kun, endnu engang beklage de gener, det har medført alle vores samarbejdspartnere og håber, trods dette, at I har forståelse for, at vi har gjort absolut alt hvad der har været i vores magt, for at komme på rette fod igen!

Har I spørgsmål, må I endelig tage kontakt til os.

Mvh.
SmartResponse
Tobias F. Lund
e-mail:tfl@smartresponse.dk
Direkte: +45 6037 3412

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt og hører, men guava er endnu ikke genopstået :)

Så kan man nu oprette konto hos jer :)

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skulle vist stadig være lidt problemer mht. DT
De skriver på deres hjemmeside at den vil blive opdateret hen af vejen
http://directtrack.com/ 

Nogen der ved om der skulle være problemer med tradedoubler og partner-ads?
Har set en del kliks på min hjemmeside, men kan ikke se noget salg.  

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Tilmeldt 26. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Repaymedia.com er da også oppe at køre stille og roligt igen.. Men den kan bare ikke finde min konto :-)

Heldigvis virker IQmedier :-)

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)