Direct Track har desværre stadig store udfordringer, med at få systemet på fuld tryk igen, hvilket også betyder, at vores system stadig er nede. Vi har forsøgt, på bedst mulig vis, at gøre alle vores publishers og samarbejdspartnere på dette problem, i form af mail og her på Amino.
Mvh. SmartResponse Tobias F. Lund e-mail:tfl@smartresponse.dk Direkte: +45 6037 3412
Vil gøre opmærksom på, at der på flere forums er folk der klager over de ikke har fået besked per mail. Så alle har ikke fået mail (også folk der bruger smartrespons der ikke har modtaget)
Først vil jeg rose for den gode stil SmartResponse viser ved ligesom Guava gør at informere herinde så folk er klar over det... Jeg må så bare sige at jeg heller ikke har modtaget partnermailen hvilket er beklageligt men stadig god stil :-)
Jeg ved at der arbejdes på højtryk... Har snakket emd en hos DirectTrack som siger at den skulle forhåbentligt komme op i løbet af aften/mandag formiddag.
Unfortunately, the efforts to restore operability of the storage area network (SAN) have stalled. This is impacting all Digital River platforms, including DirectTrack.
Senior engineers and technicians from Hitachi and Sun Microsystems, the SAN vendors, are on site in the Digital River data center. All possible measures to restore operability of the SAN are being taken.
While all teams and resources are working to correct this problem as quickly as possible, we do not anticipate an immediate resolution.
Should the current status change in the immediate term, we will provide an update. Otherwise we will update you on the progress of the corrective action as such progress is made.
Direct Track har arbejdet intenst i døgndrift, på at løse problemet og vores system, er kommet op igen her natten til mandag morgen. Det betyder, at I kan benytte jeres affiliate konto, kampagner m.v. og dermed tjene penge på vores kamapgner igen! Vi har testet systemet af, for at sikre os, at alt tracker og fungerer som det skal.
Vi kan kun, endnu engang beklage de gener, det har medført alle vores samarbejdspartnere og håber, trods dette, at I har forståelse for, at vi har gjort absolut alt hvad der har været i vores magt, for at komme på rette fod igen!
Har I spørgsmål, må I endelig tage kontakt til os.
Mvh. SmartResponse Tobias F. Lund e-mail:tfl@smartresponse.dk Direkte: +45 6037 3412