Her er beskeden oå DirectTracks hjemmeside om sidste nyt
Unfortunately, the efforts to restore operability of the storage area network (SAN) have stalled. This is impacting all Digital River platforms, including DirectTrack.
Senior engineers and technicians from Hitachi and Sun Microsystems, the SAN vendors, are on site in the Digital River data center. All possible measures to restore operability of the SAN are being taken.
While all teams and resources are working to correct this problem as quickly as possible, we do not anticipate an immediate resolution.
Should the current status change in the immediate term, we will provide an update. Otherwise we will update you on the progress of the corrective action as such progress is made.
Her er den partner mail de udsendte her for lidt siden:
Kære publisher og samarbejdspartner Glædeligt kan vi berette at vores netværk Guava Media er live igen.
Vores leverandør DirectTrack har været nede siden torsdag aften pga. et problem med deres storage area network (SAN). DirectTrack har ikke tidligere oplevet en fejl som denne, hvor de har haft assistence fra Hitachi og Sun Microsystems til at løse problemet. Guava Media vil nu gå i dialog med DirectTrack om at finde en løsning, så dette ikke kommer til at ske igen – vi vil naturligvis komme med en udmelding, så snart vi finder en løsning med dem. Vi vil gøre alt for at sikre et driftssikkert netværk.
På kort sigt skal I være opmærksomme på følgende: • Jeres affiliate commission fra d. 6-24 februar er pt ikke i system, dog har DirectTrack al data, og vi forventer, at denne data synkronisering sker i løbet af de næste 5-10 dage. • Hele platformen virker igen og er driftsikker. • Vi har rigtig mange kampagner liggende, der kommer op over de næste par dage, så vær opmærksom på at se vores partner mails grundigt igennem, så du ikke overser kampagnen til netop din målgruppe.
Vi vil gerne undskylde og beklage denne meget uheldige situation, som I som samarbejdspartner er havnet i. Vi ved, at I har tabt affiliate kommission og er endt i en frustrerende situation, dog håber vi, at I har fuld forståelse for, at vi hos Guava Media har gjort alt for at få løst problemet. Vi har forsøgt at være 100% åbne og ærlige i denne proces, og vi sætter enormt stor pris på den feedback, vi har fået fra jer og vi glæder os til at kommen i gang med at samarbejde igen.
Såfremt I har spørgsmål eller lignende, er I velkommen til at kontakte os.
Vores platform virker fuldt ud. Vi regner med at have alt data på plads sidst i denne uge, eller i starten af næste som sagt så kommer det tilbage. Du er i stand til at anvende vores kampagner da de alle er aktive og virker.
Du er velkommen til at skrive til mig når du har spørgsmål eller udfordringer så skal jeg nok være hurtig til at hjælpe dig, og derudover vil du nok få hurtigere svar end hvis du skriver her.