Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at hjælpe dig :o)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan gang på gang herinde læse indlæg hvor nye og ældre medlemmer søger efter grossister af forskellige slags - nogle har svært ved at finde en specifik, mens andre leder mere bredt.

Jeg har via egen hjemmeside gennem tiden forsøgt at henvise til mange og har fortsat også mange i støbeskeen der endnu ikke er lagt ud på siden. Det er min mening derigennem at hjælpe andre med at finde disse grossister, det værende sig både i Danmark, Tyskland, Sverige, UK og lignende, dog primært indenfor EU.

Men selvom jeg allerede har mange på siden og mange endnu ikke offentliggjorte, så søger jeg hele tiden efter nye grossister, leverandører, distributører, agenturer og så videre og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer herinde, såfremt i vil navngive jeres leverandører eller nogle i kender til, således at andre også kan drage nytte af denne viden.

Det er ganske muligt at de i nævner eller sender via PM til mig, allerede er nogle jeg kender til, men det er helt iorden, hører rigtig gerne fra jer alligevel. Det ville være super om det var i form af deres webside adresse, men hvis ikke, er det fint.

Men kender du grossister osv., du gerne vil oplyse til andre, så send eller skriv dem endelig - vi må jo hjælpe hinanden igang, så også Danmark kan komme igang Smile

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)