Køb et Amino Sponsorlink
Hej.
Jeg har startet en webshop som sælger brugte golfbolde.
Men jeg ligger ikke højt nok på google hvem kan hjælpe?
Hvad er der ellers af måder at sælge på?
Vh.
Mads Larsen
http://bedstgolf.dk/
Der er der nok rigtig mange der kan og du kan godt regne med at få adskillige tilbud her lige om lidt... :-)
Isenkram - Gaver - Køkkenudstyr
1) Din side laver duplicate content, da den både virker med og uden www.
2) Du skal have forbedre dine meta-tags, meta titles, og meta-discription samt url-adresse. Se hvordan det står neden for. Rettes det ikke, har du ikke en chance for at komme op.
3) Gå igang med at kigge på linkbuilding (gæsteindlæg, blogs etc.)
Vh
Casper
19 årig iværksætter med egen Gadget-webshop samt flere affiliate-sider
Har du spørgsmål, så send bare end pm
VhCasper
Hej Mads
Jeg kan desværre ikke hjælpe med den link bygning som du blandt andet skal i gang med, men et ultrakort blik på din side, så skal du have gjort dine landingssider for golfboldene unikke, så de ikke komme til at hedde det samme i sidens titel. Du kan blandt andet se to eksempler her: Liverpool krus og Liverpool krus stadion
Som du kan se via de to links, så er det begge om Liverpool krus, men de hedder begge noget forskelligt, så prøv at skabe en en masse unikt indhold for hvert enkelt side du har, så er du godt på vej.
Køb billige ure online. Du finder ligeledes en norsk version, hvor du finder klokker. Er du interesseret i fodboldudstyr, så se mere her.
jeg vil gå igang med det samme :)
viden er vejen til at vælge korrekt ,jeg har i denne her tråd er der links til nogle gode seo bøger der er værd at læse og denne her tråden har en del tips hvad man selv kan gøre http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877
Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm. Strip i hele Danmark.
idéer
Mads: idéer
Hej Mads Her får du lige en ide, fra mig klik på linket i min signatur og kom igang :-)
Gratis linkbuilding tips og tricks.
Det vil jeg gøre med samme :-)