Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino'er!
Jeg er igang med at starte et tøjfirma - til at starte med, er vi gået igang med at sælge sweatshirts og t-shirts. I første omgang solgte vi sweatshirts som, heldigvis, er gået som varmt brød.
Nu er vi nået til, at skulle have produceret t-shirts. Der er tale om 200 stk. i 4 farver - altså 50 x 4 farver.
SÅ - jeg søger et firma, som kan producere t-shirts i ovenstående eksemplarer, med label og tryk. Vores budget går på ca. en 50-65 kr pr. t-shirt.
Er der nogle der kan hjælpe mig? De skal leveres HURTIGST muligt! Gerne midt marts!
Tak og venlig hilsen,Frederik
Kan du leve med et tryk i nakken med jeres logo og ikke label vil jeg kunne hjælpe ?
T-shirts med tryk til iværksættervenlige priser.
Og vi laver jo klart nok også tryk på tøj
Har også en lille side projekt som er en online shop med salg af billig køkkenudstyr
Min amino profil Reberholt
Hvilke t-shirt tilbyder du? Det er sådan set det jeg går allermest op i - samtidigt med at trykket er det bedst mulige.
kontakt us på mail fashion_time_rwp@yahoo.com og besøg på www.fashion-time-rwp.webs.com
vi ligger i Pakistan og kan klarer din opgave. Vi har en kontakt person i europe i Denmark info på hjemmeside
mvh
fashion time team
Prøv stormtextil.dk :)
Paleo