Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WpGuide.dk - Hvad syntes du?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,


Jeg har netop gjort min Wordpress hjælpe side færdig.

Målet med siden er at blogge omkring Wordpress, og så vil jeg så vidt jeg kan hjælpe folk med Wordpress problemer via min nye Live Chat.

Jeg har personligt arbejdet med Wordpress igennem 4 år, og mener selv jeg har ret godt styr på det.

Der udover vil jeg få lagt noget mere ind på siden, og lejer lidt med ideen, at lave video tutorials, omkring Wordpress på Dansk.

Men hvad syntes i, hører gerne fra jer!

Side: www.Wpguide.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes godt nok siden er tom?
Der mangler en masse indhold.. og en masse SEO opsætning..

Men ellers fint design, men svært at sige så meget desværre.. :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Tak for dit svar!


Det ved jeg godt, og som jeg skriver vil det meget snart komme.
Arbejder på det 

Der udover vil jeg også bestræbe mig på at hjælpe over Live Chatten 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er rigtig svært at vurdere, uden indhold,.. :-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror måske også mere det var, Design, Opsætning og ideen, som jeg vil ha lidt på (: 
Men så må jeg lære at skrive det (: "hehe"

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen om en Wordpress-blog og dét at hjælpe folk med deres WP-probemer er jo udemærket! :-)

Jeg forstår bare ikke helt hvad vi skal vudere på WPguide.dk? - Menupunkterne er ikke fyldt ud, der er skrevet ét indlæg og der er ikke lavet det helt store SEO.

Det eneste jeg kan vudere er at du har sat dit Wordpress theme rigtigt op! :-D 

Skriv endelig en PM, når du har fået noget mere kød på grillen, så skal jeg nok give en masse feedback! 

Ha' en super dag!
 

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ebbe.

Tak for dit svar.

Da siden gik online idag, er der ikke særlig meget lavet på den endnu, men jeg arbejder på det.
Det kan godt være det var lidt tidligt at skrive det her inde, men håbede på jeg kunne få bekræftet at ideen var noget man kunne arbejde på, eller om jeg kunne droppe den (: 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads W:
Det kan godt være det var lidt tidligt at skrive det her inde, men håbede på jeg kunne få bekræftet at ideen var noget man kunne arbejde på, eller om jeg kunne droppe den (: 


Vil jeg give dig ret i! - Det er altid bedst at vente til at det hele spiller, før man beder om feedback! Det er jo svært at give feedback til et produkt som ikke er færdigt.

På den anden side, så synes jeg din idé er udemærket og hvis synes Wordpress er fedt! Så skal du jo bare give den en skalle, så skal det nok gå dig godt!

Ha' en super dag! 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads W:

Hej Ebbe.

Tak for dit svar.

Da siden gik online idag, er der ikke særlig meget lavet på den endnu, men jeg arbejder på det.
Det kan godt være det var lidt tidligt at skrive det her inde, men håbede på jeg kunne få bekræftet at ideen var noget man kunne arbejde på, eller om jeg kunne droppe den (: 

Hej Mads.

Tillykke med din hjemmeside. Selvfølgelig er det en ide der kan arbejdes videre på, især hvis du har interesse indenfor wordpress.

Det er lidt svært at vurdere noget som helst, så jeg vil anbefale dig at få lavet noget indhold og så spørge os igen.

Du skal måske også afklare formål osv mht siden.

God vind.

:: HDMI kabel ::

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Hvis du har arbejde med WordPress i fire år og har godt styr på det, så undre det mig lidt, at du stadig bruger WordRress' egen linkstruktur, der overhovedet ikke er søgemaskinevenlig. Ikke for at være grov, men tanken strejfede mig bare lige.

Ellers er det et fint tema du har fået fat i, dog burde du lige sørger for, at temaet er fuldstændig oversat til dansk. Blandt er din søgefunktion stadig engelsk, og der er også nogle andre smuttere en gang imellem, blandt andet indlæggenes metainformationer osv. :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)