Køb et Amino Sponsorlink
Vinduespolering, algebehandling og solcellevask
Det gælder om at styrke tilliden mellem potentielle kunder og rengøringsfirmaet. Jeg gør det med fast personale, faste priser og uden binding. De billige rengøringsfirmaer holder jo ikke hvad de lover. Det er set mange gange før. Tillid begge veje er uvurderligt og det skaber lange relationer. Det er det eneste spændende i økonomisk henseende, i denne branche!
Og som Jacob skriver:Glem de kunder der kun går efter den laveste pris. De er slet ikke attraktive for os. Og ønsker ofte ikke det lange tillidsfulde forhold.
BH
Lars
Valg af samarbejdspartner til rengøring og anden service bliver ofte afgjort ved en tilfældighed. Få svar på dine spørgsmål! Se mere her!
jeg snyder ikke nogen, det folk bliver betalt fra mig er, er de glade for at få. Jeg tvinger ikke nogen til at få en ulovlig løn.
En normal rengøringsassistent på fuldtid løn i storkøbenhavn ligger på omkring 15-17.000 kr på fuldtid.
Det kan sagtens gå op med hvis han får 150 i timen på fuldtid.
Kan ikke se nogen som helst steder at en rengøringsassistent skal koste 185.
Helt enig Lars.
De kunder vi har nu giver vi 24 timers service, så de kan ringe når som helst og få hjælp.
Det gør også at kunden føler at den opgave som er vigtig for dem også er vigtig for os.
Efter enskomsten skal en rengøringsassistent have:
Dette giver en timeløn på 138,16 + 2,5/4,00 + 35%(sociale tillæg) = 186,52 kr dertil kommer udgifter til rengøringsmidler/artikler, bil og brændstof, din løn udgifter til kontor mm.
overenskomsten http://forsiden.3f.dk/article/20050307/LONARB11/50307031?profile=2435
Tak for det